2009. okt. 15.

péntek, Nobu

Pénteken voltam utoljára szórólapozni, végre :D
Ez most egész mókásan telt :D Először Robi, a pingvin tesója szórakoztatott XD Aztán összefutottam egy voot ált.sulis oszttársammal, Adrival, akivel azóta se taliztunk, de ehhez képest, olyan jól elvoltunk, mitha sokat lógnánk együtt XD Vagy 20perc beszélgetés után, megkérdezte, h segítsen-e osztogatni. Hát mondom, ha akarsz :P És akart XD És lelkesen osztogatott XD
A Malom elé bevettük magunkat, és senki se menekeült aki ki vagy be akart menni XD De az emberkék jó arcok voltak, mi meg jól szórakoztunk, és végig rühögcséltük az egészet XD Csak az a csúúnya biztonsági őr elrontotta a szórakozásunkat, mert elküldött minekt. A gonosz... :P
Úgy hogy akkor már inkább elemen
tünk kajálni, és kaptam fincsiii csoki önetes fagyíííííííít *-* Nyammmcsii, nagyon fini vooolt :D
de aztán Adrinak mennie kelett, de pont jötta Dani, úgy hogy volt váltás XD Vele is dumáltunk egy kicsit, aztán elkísértem a k
onditermhez, meg még az Aranyhomokba is beugrottunk egy üccsire :D
Szóval elég gyorsan eltelt így a nap, má
r csak 1órám volt hátra, addig meg a főtéren kellett osztogatnom.
És volt ott 4 vadászgöri *-* Annnyiraaa kawaii-k voltaaak *-* Úgy oda mentem volna hozzájuk, de úgy döntöttem, hogy inkább nem, mert így is a sírőgörcs kerülgetett, mert persze Nobuka jutott róluk eszembe, ráadásul volt pont egy sötét vadas is, mint amilyen az én kis Puppencs úrfim is volt :( *szipp szipp* Úgy hogy nézetem őket egy ideig, de amikor már éreztem, hogy mindjárt jönnek a könnyek, inkább odébb metnem.

Annyira hiányzik Nobuka, csak sajnos ezt a legtöbb ember nem érti meg, hogy milyen sokat jelentett/jelent nekem, mert azt monják, hogy csak egy állat... Pedig ez nem igaz. Ő is ugyan olyan élőlény volt, mint bárki más. Attól, hogy nem tudta elmondani, neki is voltak gondoltai, érzései. Igazi kis egyéniség volt :) Annyira kis édes volt, mint egy billiónyi porcukorba hengergetett méz bon-bon, leöntve csoki sziruppal, és jó sok tejszínhabbal, és egy eperrel a tetején :) És nagyon hiányzik :( Csak egy napra lehetne újra velem, én már boldog lennék. De abba is hagyom, mert csak megint elsírom magam. :( De hálás vagyok,hogy legalább azt az időt vele tölthettem :)
Pár képecske az én kis Husigombóc-cukormókusomról :)

(amúgy elárulom ám, hogy ő nem is vadászgöri volt, hanem igazából egy cukormókus és egy tűfogú zebu keveré
ke XD )

Nobu:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése