2009. okt. 8.

szombat

Szombat délelőtt felkeltünk, lementünk a faluba, mert falunap volt, és így ingyen kaja is :D Azt megettük, aztán még heverésztünk a foci pályán egy kicsit, majd haza gyalogoltunk. Útközben jött velünk szembe a lovas felvonulásos cucc, és az egyik lovaskocsiról dobtak nekünk csokit :D Aztán egész nap nem csináltunk semmit :P

Este meg mentünk Niki szülinapjára. Nekem nem volt kedvem hozzá, mert fáradt voltam, így Csabi azt mondta, h akkor ne menjünk, de végül csak meggyőztem, h de igen is megyünk :)
Végül is jó.,h elmen
tünk, mert jó kis este volt. :) Finom kajcsi volt, meg sok pia XD Kicsit sikerült összezörreni az egyik sráccal, de hát uninteligens egy kicsit szegényke, meg nem tanulta meg, h minden embernek jár egyfajta alapvető tisztelet, mindegy melyik országban él, hova született... -.-" De az ilyeneken nem kell felhúzni magam, felesleges... Egy idő után átmentünk még páran Csabihoz, ahol még partyztunk egy kicsit :D Jól elpörögtünk, volt vagy 4óra amikor lefeküdtünk ^^ Niki tesója, Dorina nagyon kis ari csaajszi XD Kacsa meg bealudt elég gyorsan (persze az alkohol miatt XD) alig tudtam az ágyból kikeltegetni. De nem ment messzire, csak az ágy végébe,a földre 2takaróval vackolta be magát, és aludt ott reggelig XD

chuu ~.^


Nem vagyok Miyavi fan, de csütörtökön volt a PeCsában Miyavi-konci, úgy h azért rakok be róla képecskét, mert végre egy japán híresség koncit adott MOn :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése