2009. okt. 6.

szórólapozás vol.2

Pénteken is mentem megint csak 9re szórólapozni. Csabi nálunk aludt, úgy hogy anya reggel átdobott minket, aztán Csabi vitt be :)
Most a főtér egy másik részére kellett állnom, majd miután az egyik srác nem egész napos volt és elment, az egész főtéren én voltam. Volt egy jóarc srác,akivel összespanoltam, miközen osztogattom beszélgettünk :) Meg voot egy srác,akinek volt vadászgörije,és persze nekem egyből lekellett támadnom :D Olyan kis aranyos lény babagörcije van *-* most kapott oltást :) És a sráccal is titta jól eltémáztunk :D
Osztogattak kis sárga cetliket,amivel ingyen kávét,teát lehetett kapni a főtéren, úgy hogy ittam is egy finis KVt, meg a boltban az eladó csajnak is vittem :)
Aztán helyet cseréltem a másik szóróscsajszival,és én voltam a Malom előtt. Megint összefutottam Orsival :) Meg Regivel is :D Neki nagyon örültem,mert már rég nem láttam :) Vitt is el jó sok lapot :D
Aztán már nagyon unatkoztam, és egy kicsit belógtam a Malomba :P Kaptam lila lufikutyust :D Kawaiii *-*
Aztán osztogattam tovább,amikor egyszer csak jön felém széles mosollyal, integetve egy aranyos kis csajszi. Én meg pislogok,h ez most nekem integet? o.O Hát Shousuke voolt az,csak még eddig neten beszéltünk csak, de ő egyből megismert, és a nyakamba ugrott. Olyan kis ariii *-* Még volt hátra fél órám, de azt ellógtam vele :P Bementünk a Malomba, megcsodáltuk a Michael Jackson relikviákat, hotzunk mozi műsort, meg kértünk még egy lufi, egy piros szívecskét, amit Csabinak vittem ^^
Aztán letelt a munka idő, úgy h mentem vissza a fizuért :P Közben Zoli is megtalált, szóval Shoutól búcsút vettem, és mentünk a kocsihoz,mert okaasan már várt. Még ott kb fél órát beszélgettünk. Zolinak lett a nyelvében pc :D titta jó. Én is szeretnék, csak okaasan nem engedi -.-"
Na mind1Zolit kitettük a kp-ban,aztán még kis dolgunk volt,és jöttünk haza.
Gyors hajmosás, és mentem Csabihoz, aztán mentünk át Mátéval,Palival,Rudival és Karcsival a rézAngyal kcosmaizékébe,mert Dénesnek volt a szülinapja. Hát elég vicces volt az út XD Mikre oda értünk Dénes már teljes kész volt XD Nem is emlékezett másnap túl sokra XD
Még hozzánk is átjöttek, Karcsi egyből belaudt az ágyban,a többiek meg állatkodtak XD Máté a hideglevegőfújó muttymuttyal táncolt XD meg felcsavarták a szönyeget,amikor az a zene ment,és azzal is táncoltak XD Ja,mert közben Ákos is emgérkezett,és hát ő se volt már szomjas XD
Karcsi száma pedig a Barbie Girl XD amikor meghallotta, egyből kipattanat a szeme, és elkezdett az ágyon dancelni XD Aztán meg hmringyót játszott XD Nagyon durvák voltak, ott szakadtam a röhögéstől XD

a végére megint egy vidi, mert mért ne :P
Big Bang (ez az a korei együttes,amire mostanában rákattantam ^^)




chuu ~.^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése