2009. okt. 27.

munkaaa :D

Na hát dolgozó nő lettem hétfőtől XD
Nagyon komoly munkám van ám, és szigorú főnököm XD

Csabi tesója, Gyuri a főnököm, de őt kb már ismerem 10éve. 8-9éves lehettem,amikor egyszer jól bokán rugdostam, mert unatkoztam és nem volt jobb dolgom XD Ő meg bosszúból összetördelte a sok munka árán begyűjtött kis papíresernyőcskéimet, amiket a fagyiba szoktak tűzgélni. Én meg elkezdetm bőgni XD Most meg ő a főnököm XD
A dolgom annyi, h van egy honlap, ami msot fejlesztés alatt áll, és minden megyének és városnak a képviselői fent vannak rajta. Na az ő adataikat kell begyűjtenem, mint életrajz, tel.szám, e-amil, levélcím,fotó stb stb. Egy idő után kicsit uncs,de elvagyok vele. És legalább tudok majd venni laptopt, mert az itthoni gép nagyon ratyi ^^" Meg kapok majd hitelt a japán utamhoz is,mert be is vagyok jelentve :D
Ma meg volt ingyen pizza :D Olyat kértem, amilyet akartam :D Nyammm ^^

Holnap meg Mimi-vel lesz japán óránk,szóval 3 előtt nem sokkal elslisszolok majd ^^ És múltkor találtam japán oktató hanganyagot meg video anyagot a könyvtárban, csak itthon felejettem az olvasó jegyemet :S Na de majd holnap kihozom, és ha haza értem egyből be is támadom :D

chuu ~.^
meg konkon XD
meg nyan-nyan XD
meg miu XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése