2009. okt. 16.

Pécs

Szombaton Pécs mellett voltunk, mert Csabi anyukájának a barátjának van ott vmi szőlőse, és bort készítettek, és most mentünk le, hogy befejezzék. Magamhoz képest korán kellett kelni, úgy hogy álmoskás voltam út közben, és már majdnem elszundikáltam amikor vmi földútra hajtottunk, és egy gödör került az utunkba, amitől akkorát pattantunk, h a fejem a tetőn koppant XD Egyből felébredtem XD
Jah,mert am ilyen nem is tudom milyen autóval mentünk XD Nagy, és olyan mindenen átmegy típusú autó volt, de nagyon flash :D
Csak visszafelé volt cinkes,mert vmiért nem lehetett 1esbe tenni, és Pécsen keresztül, amikor pirosat kaptunk, kisebb gondokba ütközött az elindulás ^^"
Napközben elvoltam, szedtünk fügét, meg figyeltem hogyan készül a bor :) Meg is kóstoltam, és nagyon fincsi volt :P
A hazautat végig aludtam, olyan jól elringatott az autó, na meg Csabi kényelmes párna volt ^^ Jobbat nem is alhattam volna :)
Később a Mekiben vettünk még 9 sajtbucit XD Nagyon fincsi volt, bár én csak 2vel küzdöttem meg :)

Riyu meg tett fel képeket Japánól, és olyan szép helyen vaaan *-* Ueda a város neve, és szép táj veszi körbe, magas hegyekkel, egy szép és TISZTA folyóval, és maga a város is szép és TISZTA, és vannak nagyon szép tradicionális helyek is :) A szobatársa szipminek tűnik, a suli is jól néz ki, a kaják pedig fininek tűnnek :)
Sok sikert , és további jó japánozást neki ~.^

am kiokoskodtam vmit, hogyan fogom megoldani, hogy áprilisra meglegyen a hiányzó pénzem, és én is mehessek, de egyenlőre még nem akarom elkiabálni ^^"


chuuu ~.^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése