2010. máj. 13.

120decibel

Sikeresen beszereztem a Mondo-t, gyorsan el is olvastam az LM.C-s részeket, és megcsodáltam magamat is XD Mondo-t nem szoktam túl gyakran venni, mert annyira nem vagyok oda érte ^^ Na de most muszáj volt, és pozitív csalódás ért, mert nagyon tetszik a cikk a koncertről, teljesen vissza adta a koncert hangulatát, megint ott éreztem magam kicsit :) és van interjú Maya-ékkal is ^^

A rész, amikor csak pilláztam:"Az elkövetkezendő két óra alatt még jó párszor megismétlődő fülpusztító élménynek az erejét mi sem jelzi jobban, mint hogy volt olyan pillanat, amikor a pultban 120 decibelig futott a mérőszerkentyű mutatója, pedig a koncert "csak" százegy néhány decibelre volt belőve, vagyis az elképesztő erejű sikítás több alkalommal túlharsogta a klub teljes hangosítássát, ami azért elég megdöbbentő teljesítmény." o.O XD Lehet, hogy kicsit hangosak voltunk? XD
Na és az interjúból a kedvenc részem:
Mondo: A tavalyi EU-turnénak volt valami különlegesen emlékezetes, vagy meglepő pillanata?
Maya: Persze, például amikor Párizsban a koncert közben egy rajongó felrohant a színpadra megölelni, én meg teljesen ledöbbentem, és nem tudtam mit kezdeni a szituációval...
Aiji: ...főleg, hogy az illető fiú volt. (nevet)
Maya: (felnevet) Igen, eléggé meglepett a dolog. De egyébként az maradt meg bennünk leginkább, hogy milyen jó érzés volt hallani, ahogy a koncerteken a rajongók mindig együtt énekelték velünk a számokat japánul.

XD De aranyosaaaak XD Imáádom őket *_____* Maya-t,mert olyan kis vidám, és mert annyira közvetlenek és emberiek :)
Azt is megkérdezték tőlük, hogy ha nem zenélnének, akkor mit csinálnának. Maya drága orvos szeretett volna lenni, csak közbe jött a zenélés (a mi nagy szerencsénkre :D), Aiji pedig azt mondta, hogy akkor önkénteskedne, és segítene a szegényeknek :)

Többet nem idézek, mert kb az egész 4 oldalt, ami velük foglalkozik begépelhetném XD

A végére pár kép a photobook-ból, amit Mimi vett és a cikk a mi csodás fotónkkal ^^ (tudom, hogy így a scan-en nem sok látszik, de ha rákattoltok kidobja nagyobban)

Na meg egy videó, hogy zene is legyen :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése