2010. máj. 4.

tehetségek tobzódása


A Megasztár kétségkívül egyik legszórakoztatóbb pontja, az előválogatás XDSajna lemaradtam róla szombaton, így most a Jútúb segítségével pótoltam ezt a fergeteges, rekeszizmokat nem kímélő élményt XD

A bikicsunáj még csak a kezdet volt XD A színpadon Manson-t éneklő és közben fetrengő anyuka, vagy a Hien copy-k, hát kész XD A kis csaj,aki elfelejtette a szöveget, majd kikéredzkedett anyucihoz a feljegyzetelt szövegért, és ezek után tanú bizonyságot tett róla, hogy nem csak énekelni, de olvasni se tud XD Aztán a kis srác, aki szintén Hien-t énekelt XD Nem tudom, hogy az ének, vagy a tánc tudása nyűgözött le jobban XD
Na meg az a srác, akit elküldött a zsűrni, és ezen felháborodva veszekedni kezdett velük XD
Vagy a discman-el a fülében éneklő hölgyemény, aki 4-szer rontotta el, de azért még egyszer neki akart futni, és nem lehetett lelőni seXD
És még lehetne sorolni, szinte az összes jelentkezőt XD
Én se vagyok vmi nagy ének tehetség, de én legalább csak a környezetemet fárasztom vele XD
Önbizalom hiányban nem szenvedek a jelentkezők, csak önkritikában XD
Izgatottan várom a szombatot a következő adás miatt, hogy megint fetrenghessek a röhögéstől XD

chuu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése