2010. máj. 20.

Ara ni aimashita

Jelenleg szünetelek, szóval remélem lesz végre időm pár dologra :) Be van tervezve japánozás, táncszőnyegezés, olvasgatás, ilyesmik. :)

Kedden kellett vissza mennem a kozmetikushoz, szemtetoválás again. Kétszer kell tetováltatni, h frankó legyen. Hát nem nagyon vágytam újból az érzésre, de muszáj volt. 1,5 órán át szurkált :S De kibírtam :D

Tegnap pedig végre találkoztam Arávaaal *___* Igaz, csak rövidke találka volt, de akkor is örülés vaaan (^-^)
Épp a buszhoz battyogtam, hallgattam a kis zenémet, és agyilag vhol teljesen máshol jártam fizikai valómtól, amikor egyszer csak vki rám veti magát XD kellett egy kis idő míg magamhoz tértem,fejembe vissza szállt az értelem, és értelmeztem a dolgot XD De aztán örültem, nagyon :D Csak sajnos Ara sietett, mert Arának fittness edzésre kellett sietnie. De Ara még soha nem volt ezelőtt edsésen, és még cipőt is vennie kelett. Na de Ara nem tudta, hogy milyen cipő kell oda XD És én se tudtam tanácsot adni,mert nekem sincs halvány lila gőzöm se róla XD Így aztán Ara elsietett, én meg folytattam utamat haza felé :)

Most meg még Miminek fénymásolok pár dolgot a japán óránkra, és majd a 14.10-es busszal megyek is be városba Mimihez :)

chuu~


a végére egy vidi. Mortal Combat, egy japán break csapat, vagy mi fene ^^ meg is nyertek vmi nem tudom már milyen hú de nagy versenyt ^^ de hát ez alap, mert japánok :D
szóval íme, csodáljátok, hogy milyen ügyesek :D
Download:
FLVMP43GP

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése