2010. máj. 11.

röviden

Hát ez most nem lesz egy hosszú blog ^^

A megasztár 2. válogatóján is olyan jókat röhögtem XD Amikor a pasi leesett a színpadról, még a könnyem is potyogott XD
Nem is részletezem tovább :D

A hétvégén Vecsésen voltunk, és Győző újratelepítette a laptopomat, így végre frankón működik ^^

Összespanoltam neten egy tiszta ari csajszival, Ara-val ^^ Ő is Kecsói, és NewS-fan :D És kapok tőle nutellás gofrit, vagy is inkább gofris nutellát XD
Na meg indulunk a megsztárban, és Tegomass-tól fogjuk énekelni a ChuChuChu-t XD Enyém Tego részei, övé Massué XD Na jó, ezt azért nem kell komolyan venni :D

Ezeken a nagyon izgi dolgokon kívül most egy nagyon fontos hívást várok, ami még egyenlőre titok ^^ HI-MI-TSU :D Majd ha megvolt, elmondom :D De lényeg, h mindenki nagyon drukkoljon ^^

Van egy naaagyon frankó nyelvtanulós oldal, ahol mindenféle nyelvet lehet tanulni, persze én a japánt gyakorlom :D Van hanganyag, meg minden féle jó :D Van egy olyan feladat, ahol japánul kell egy szöveget felolvasni (persze ehhez mikrofon is kell) és utána azt kiértékelik, hogy jó-e a kiejtésed, vagy sem :D És engem dicsérgetnék a japánkák ^^ Volt, amelyikük írta, hogy meglepődött, milyen szép a kiejtésem :D Meg hogy milyen gyorsan olvasok, és még is tökéletes :D Szóval boldogság van, mert ügyi vagyoook :D
A honlap, ha vkit érdekel: www.livemocha.com

Hát most tényleg rövid voltam :)

Végére vidi, mert az kell :D
És mi más lehetne, mint a ChuChuChu :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése