2012. ápr. 6.

Csak úgy cím



Nyaaaan~

Ez most ilyen mindenfélés rövidke bejegyzés lesz ^^

Először iiiis, ma kaptam ezt a cuki
Hamstaro-t *w* 100 Ft-ért lehetett venni azokból a kipörgetős gyerekeknek való automatákból, amikből általában gömbrágót és különféle játékokat lehet. És az Auchanban van Hamstaro-s is *w* Nyuuu~~~ ♥ Nem lehetett ott hagyni a drágát (⌒ω⌒)

Ma az egyik hosztesz csajszi ismerte a 2NE1-t, sőt még szereti is őket :D És fanoltam vele xD Sőt, még néga csél csálágát is táncoltunk xD Vicces volt az Auchan közepén :D


Éééés, megérkezett a szívecskés felsőm is, amit Mariannától kaptam névnapomra *w*
Egyenlőre még nincs róla jobb képem, de majd ha csináltam teszek fel :3
Aztán itt az amerikai Hallyu magazin, amiben Chris Koo-val van egy 4 oldalas interjú *w*
A dance coverei eddig is tetszettek, de a cikk elolvasása után a srác is szimpi :)

És van benne egy
B.A.P cikk iiiiis (●´∀`●)

És ebben még az a fantasztikus élmény nekem, hogy angolul van, de még is értettem a nagy részét ^^

Már nagyon várom a jövőhét szombatot, mert lesz AnimeCon, amire ugyan nem megyek be, mert drága nekem a jegy, de azért felmegyek Hinával, többiekkel pedig ott találkozunk. Neko és Valen sem megy be, így majd együtt elleszünk ♥ Annyira jó lesz megint találkozni mindenkivel (●◠◡◠●)

És egy örömhír, hogy visszatért az AnCafe ! ! ! Igaz, már kicsit más irányba változott a zenei stílusom, de az AnCafe mindig is fontos helyet fog elfoglalni a szívemben, mert nagyon közrejátszottak abban, hogy megszerettem a japán zenét és sok boldogságot okoztak nekem :) Szóval kíváncsian várom, hogy mivel rukkolnak majd elő és nagyon szurkolok nekik ☆*:.。. o(≧▽≦)o .。.:*☆

És akkor ennek örömére egy AnCafe szám, a Nanairo crayon de egaku hikari, ami szerintem egy gyönyörű szám *-* (és én csináltam a magyar fordítást/feliratot is ^^)



バイバイ~


2 megjegyzés:

  1. Ha egyszer eljutok az Auchanig (szerintem, minimum két éve nem voltam x'DDDD), beszerzek egy ilyen kis drágát én is. *_______* かわいい!!!
    A póló pedig még mindig rábü~

    Menő ez a magazin. ^^
    Az angolod pedig egyáltalán nem olyan rossz, mint ahogy beállítod... Nem kellene más, csak egy kis önbizalom, és teljesen rendben lenne. :)

    Te jössz akkor végül szombaton DS-re?
    A videót megnéztem, a fordítást pedig kommentáltam youtube-on. ♥

    VálaszTörlés
  2. Annyira かわいい, hogy nem lehetett ott hagyni *-*

    Csak azért hiszed, hogy egyáltalán nem olyan rossza az angolom, mert még nem hallottál angolul beszélni :'D A megértés egy dolog... :P

    Persze, hogy megyek, hát megígértem Malomban a múltkoooor :D

    Nézem akkor a kommentet ^^ Amúgy ha néznéd a facebookot, már akkor is láttad volna, mikor elkészült :P

    VálaszTörlés