2012. ápr. 1.

Pár nap Budapesten~

Yo~

Még két bejegyzéssel vagyok elmaradva, ezek közül az egyik amikor februárban Pesten töltöttem pár napot :)

Délelőtti vonattal mentem fel. Találtam egy olyan kupét, ahol egy fiatal srác ült, gondoltam az jó is lesz. Jó választás volt, mert hamarosan beszélgetésbe elegyedtünk és jó fej srác volt, így egész úton beszélgettünk :)
Megérkezve Peti már várt rám a Nyugatiban. Petit még Japánban ismertem meg, egy magyar étteremben volt szakács és nem rég érkezett vissza.
Először egy haverjához mentünk fel, aki a közelben lakott. Egy üveg bor mellett elkezdtünk sztorizgatni a kinti élményeinkről, szegény haverja meg csak kapkodta a fejét és meresztgette a szemét :D
Kb 2 óra múlva útnak indultunk egy másik haverjához. A nap hátra lévő részét ott töltöttük. Dávid és a nővére is nagyon aranyosak voltak. Míg a rendelt pizzára vártunk életem eddigi legfinomabb almás pitéjét fogyasztottam el, amit Dávid sütött, ugyanis cukrász :)
És van egy gyönyörű, hófehér, félhosszú szőrű cicájuk, Pamela :D
Időközben itt is előkerült egy üveg borocska ^^
Elég sokáig elvoltunk, itt is ment a sztorizgatás, rengeteget röhögtünk :D

Végül útnak indultunk, én Baluhoz, akihez bekuckóztam erre a pár napra :)
Még tanulom a pesti közlekedést, így egyedül nehézségekbe ütközik eljutni valahova, de szerencsére Petivel egy irányba mentünk, csak ő pár megállóval előbb szállt le, mint én, szóval sikeresen célba jutottam, Balu pedig ott várt rám :)

Már jó késő volt, de mi még neki álltunk filmet nézni, aminek a végébe párszor bele-bele biccentettem ^^"
Viszont másnap aludhattam 10-ig, mert Takával délutánra beszéltük meg a találkát :)
Takával még akkor ismerkedtem meg, amikor vissza mentem a földrengés után Japánba. Ő ült mellettem a gépen és elég sokat beszélgettünk. Azóta is tartjuk a neten a kapcsolatot és mindig mondta, hogy ha Pesten járok, összefuthatnánk:) Ő a Semmelweis-en tanul orvosnak. Így most kihasználva az alkalmat, hogy fent vagyok, megbeszéltünk egy találkát a Mammut melletti Starbucks-ban (hol is máshol, végül is japán :D )
Egy finom kakaó, kávé és almás pite társaságában letelepedtünk egy asztalhoz, ami pont a Mammut melletti kis utcára nézett. Nagyon jól elbeszélgettünk, gyorsan újra belerázódtam abba is, hogy japánul beszélgetünk :)
Kint hamarosan elkezdett szakadni a hó, tetézve ezt hatalmas szélviharral, így pillanatokon belül mindent beborított a hó. A barátságtalan idő miatt nem igen akartunk kimenni, inkább bent beszélgettünk órákon át mindenféléről. Néha, mikor körbe néztem, láttam hogy a körülöttünk ülők furcsa pillantásokat vetnek ránk, nyilván nem sűrűn beszélgetnek körülöttük japánul :D

Na meg azon röhögtünk, ahogy az egyik nő parkolt xD Már túl voltunk a hóviharon amikor egy nő jelent meg autójával és pécézte ki magának a járdával párhuzamosan parkoló két autó közti szabad helyet, ami már ránézésre se épp az ő autójára méreteztek ^^
Úgy gondolta betolat, ami nem sikerül túl jól, ugyanis neki tolatott a mögötte álló autónak, sőt még pár centit tolta is, de ez egy cseppet sem zavarta xD Olyannyira nem, hogy mikor az autó elejét próbálta berakni, az előtte álló autónak is nekiment xD Majd úgy szállt ki és hagyta ott a kocsiját, hogy az még mindig neki volt ütközve az előtte parkoló autónak xD
Majd kb 5 perc múlva visszatért és a kiállásnál is meghúzta az autót xDDDD Komolyan nem akartuk elhinni, ott fetrengtünk a röhögéstől xD (nyilván ha a mi autónk lett volna nem szórakoztunk volna ennyire jól ^^")
Mikor Taka a találkozásunk előtt visszament pár hétre Japánba a vizsga időszak után, kérdezte, hogy mit hozzon nekem. Nem akartam pofátlanul hosszú listát írni neki, így csak okonomiyaki szószt kértem, mert azt sehogy sem sikerült beszerezni itthon, mindenhol kifogytak belőle .__. Pedig annyira szeretem *w*
De Taka hozott nekem És kaptam még
kairo-t is ^^ A kairo egy nagyon jó kis japán dolog, télen nagyon jól jön. Több féle változata is van. Egy szövet szerű tasakban kis golyócskák vannak és ha felrázzuk, vmi kémiai reakció során nagyon felmelegszik és kb fél napig tartja is a meleget. Én kaptam picit, ami kézmelegítésre szolgál, olyat mi a pólóra ragasztva a derekat melegíti, és cipőbe valót is ^^
A szósz még a zacsijában és a kairo-k
Végül átmentünk a Mammutba, és mivel már éhesek voltunk beültünk enni finomat ^^ Ott is hosszabb ideig ücsörögtünk és beszélgettünk erről-arról.
Végül már rendesen eltelt az idő, Takának pedig még tanulnia is kellett, így búcsút vettünk egymástól.
Nagyon jó délután volt, élveztem, hogy végre megint japánul beszélgethettem és Taka is nagyon aranyos. (●◠◡◠●)

Az éjszakát megint meleg tea iszogatása mellett filmezéssel töltöttük Baluval :D

Másnap pedig találkoztam Lanával miután végzett a suliban *w*
A Blahán lévő Mekiben találkoztunk, ahol befészkeltük magunkat egy jó kis helyre, anélkül, hogy bármit is vettünk volna ^^
Sajnos nem volt sok ideje, csak kb 2 órát ért rá, de azalatt is nagyon jól szórakoztunk :D
Kb az utolsó háromnegyed órában Seung-chant szórakoztattuk azzal, hogy Line-on magunkról küldözgettünk neki képeket, amiket ott a Mekiben rittyentettünk xD




Na meg Lana írogatott neki angolul, amit többé-kevésbé úgy is tűnt, hogy megértett :D
Sajnos csak rövid időnk volt, de ennek is örültem, legalább ennyi időre tudtunk találkozni ♥

Aztán Baluval találkoztam és elindultunk valahova. Valahova, ami előttem titok volt, ugyanis anya szervezte le nekem Baluval, meglepi volt ^^
Mikor az egyik épület mögül előbukkant egy korcsolya pálya, már sejtettem :D És igeeen, korcsolyázni mentüüünk (^∇^)
Utoljára talán általános sulis koromban próbálkoztam vele, az akkor még Pólus néven futó pláza csodás műjégpályáján inkább kevesebb, mint több sikerrel xD
Viszont szerettem volna újra próbát tenni már egy ideje és most lehetőségem nyílt rá anyának köszönhetően (◠◡◠) ♥
Először Balu azt mondta, hogy ő csak nézni fogja, nem próbálkozik vele, így egyedül siklottam, már ha lehet annak nevezni xD Mindenesetre haladtam előre :D Ahhoz képest, hogy hosszú évek óta nem próbáltam, sikerült haladnom és a lábaim sem csúsztak szét xD



Kb 10 perc után Balu úgy döntött, hogy ezt mégis csak kipróbálja ő is, így hamarosan már ketten "hasítottuk" a jeget :D 1 órára kölcsönöztük ki a korikat, és máig nem tudom hogyan csináltam, de egyszer sem estem el ( ´▽`)/ Baluval ellentétben, aki négyszer is :P
Mondjuk én is kerültem párszor borulás közeli állapotba, mert rajtunk kívül még voltak kb 6-7-en a pályán, és közülük négyen
fogócskáztak és úgy suhantak el mellettünk, hogy már az áramlattól majdnem seggre pottyantam xD De hősiesen talpon maradtam minden egyes alkalommal :D Háháhááá~ ( *`ω´)
Ami amúgy nagyon hangulatos volt, hogy a hangszórókból végig szép zenék szóltak, nagyon tetszett (●◠◡◠●)
Jól szórakoztunk mind a ketten, máskor is fogok még szerintem korcsolyázni :D

Az estét szokás szerint filmezéssel töltöttük :D


Másnap anya jött fel, mert volt még egy kis dolgunk, így haza már együtt jöttünk :)

Jó volt találkozni mindenkivel ♥

És a végére legyen zene is, mert miért ne? ^^
Íme az FT Island legújabb száma, a Neverland, amit imádok (ノ´∀`)ノ♪



バイバイ~ ☆


2 megjegyzés:

  1. Te sem hallottál még elég városi legendát, szívem. xD Elég szörnyen hangzik, az úgy, hogy "Gyere fel Pestre Valentin-napon, fizetem a jegyedet, aztán elmegyünk egy haverom lakására borozni." x'DDD De akkor, ezek szerint, vannak még rendes emberek, yey~

    Ez a parkolós sztori. x'DD Taka pedig szimpatikus, így leírás alapján. ^^
    Korizááás~ *____* Gratulálok, nagyon ügyes voltál, főleg ennyi kihagyás után - hát, elismerésem! :D Nekem sokáig jó dolgom volt, mert az ált.sulimban és a gimimben is lehetett a saját pályán korizni minden télen régebben, csak az utóbbi pár évben nem volt elég hideg hozzá. Ha jövőre sem lesz jobb a helyzet, lehet elnézek majd én is egy műjégpályára, mert hiányzik. T___T

    F.T Island <3333 Ez a szám és klip is nagyon-nagyon. ♥ Úgy örülök, hogy semmi befolyást nem engednek a zenéjükre a mainstream kpopból, sőt egyre rockosabb popot játszanak. Komolyan, minden kislemezzel csak egyre jobbak, ha így folytatják, be fogják érni a szívemben a CN Blue-t. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már Japánban is megbeszéltük, hogy majd összefutunk Pesten is, az meg hogy pont Valentin-napra esett véletlen volt ^^

      Taka nagyon aranyos, szerencsére Lana és Neko nem ijesztett rá annyira a reptéren a folytonos és feltűnő nyáladzásukkal x'DD

      Köszönöm <3 Akkor jövő télen együtt is el kell mennünk vhova korizni *w*

      FT Island <3 Eltér a zenéjük a többitől amit hallgatok, de ők akkor is a szívem csücskei <3 A Neverland amúgy egy anime openingje ^^
      Én a régi számaikat is imádom, úgy hogy nekem folyamatosan fantasztikusak <3

      Törlés