2012. ápr. 13.

megérkeztek *w*



Nyááá~ végre megérkeztek az Ebay-ről rendelt cuccaim *w* Mind a kettő ma jött meg, pont időben, így holnap ezekben tudok menni Pestre :D

Először is a likacsos cicanaciii~ (●´∀`●) Ez anya névnapi ajándéka, csak most ért ide :)
Ezzel a gyönyörűséges-kawaaii karkötővel pedig magamat leptem meg, potom 0,95$-ért ^^
Egyből bele szerettem a rajta csüngő gésa babába, így nem tudtam ott hagyni :)
Élőben sokkal szebb színe van :)

Éééés, tegnap nagy felfedezést tettem :D Néztem a B.A.P Diary-t, amit ők saját maguk forgattak Szingapúrban. És mit látok egyszer csak ? ! ? ! Hogy Zelo egy (kicsit nagyobb) ugyan olyan kék szörnyecskét szorongat, mint az enyéééém *w*

Most még jobban szeretem a szörnyikémet ♥
És holnap végre szombat és megyünk Pestre, látok mindenkit és nagyon jó lesz nekem *w* Sőt, este még Digital Sushi-ra is megyünk, Valen rábeszélt :) Nem mintha a bulizásra nagyon nehéz lenne :D

És akkor a végére a B.A.P Diary, ami full koreaiul van, még angol felirat sincs rajta, nem hogy magyar, de én így is nagyon élvezem *w* Amikor nevetnek mindig én is velük nevetek, csak én nem a poénon, mert ugye nem értem ^^" De ahogy nevetnek, valahogy belőlem is kihozzák :)
B.A.P ♥




バイバイ~ ☆

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése