2012. ápr. 2.

új külső ☆


Yo~

A blogom írásába 2009-ben fogtam és azóta csak egyszer váltottam külsőt, azt is elég hamar, szóval lassan 2,5 éve ugyan az a külső fogadta az erre tévedőket ^^
Ez nagyon hosszú idő, van aki havonta cserélgeti, de az én lassú internetemmel ez eléggé macerás dolog és amúgy is szerettem a régi külsőt, csak az oldalsó kis képek közé érkezett időnként pár új ^^ De itt volt az ideje a változtatásnak :)

Szombaton találkoztam Valennel és órákon át tartó beszélgetésünk közben szóba jött a blog is és hogy már milyen régóta ez a sablonom van. Ráadásul mivel ez egy valaki által előre megszerkesztett sablon volt, bizonyos funkciók nem működtek megfelelően, mint pl a régi bejegyzéseket nem lehetett rendesen olvasni, ahogy a hozzászólásokat se .__.
Így Valen megadta a kezdő löketet és befészkelte a fejembe magát a gondolat, hogy megérett már a blogom egy új külsőre :)
Így miután megírtam a tegnapi bejegyzésemet, még kb este 10-kor neki fogtam az átalakításba, amit végül éjszaka 2 óra felé fejeztem be ezzel a szuper nettel ^^
Ezzel most rendesen megugrott a blog kawaii-faktora (⌒ω⌒)
A fejléc képéért pedig köszi Sunny <3

Remélem tűrhető lett :)

Emlékként azért itt a régi külsőről egy kép (amit egyébként a Japánban írt blogomon meghagytam ^^)

Bai bai régi külső~



4 megjegyzés:

  1. Látom, mindkettőnk számára inspiráló volt a szombati beszélgetés, én is pont tegnap éjszaka csináltam új kinézetet a blogspotomra. ^^

    Ééédes lett, nagyon ügyes vagy. <33 Furcsa még hogy ilyen széles és nagybetűs, a régi keskeny-kisbetűs után, de gondolom, már neked is kellett a változatosság. :) A fejléc és a háttér nagyon bájos, Pi-chan meg ott oldalt... hát, ohhmmygod... *________* ♥

    Esetleg nem szeretnéd úgy megcsinálni, hogy a kommentárok beágyazva legyenek a bejegyzés alá? Úgy kényelmesebb lenne írni őket. ^^"
    Beállítások --> Megjegyzés --> Megjegyzésűrlap elhelyezése --> Beágyazott alábbi megjegyzés

    VálaszTörlés
  2. Láttam, hogy te is újítottál :D Csini lett a tied is <3

    Köszönöm ^^ Nekem is furcsa még, de könnyebb olvasni, mint a régit :)

    Tudod milyen nehéz volt csak egy képet kiválasztani?!?!? XD

    Ha Valen szeretné, akkor átállítom. Főleg, hogy most már az is tudom, hogyan kell :'D

    VálaszTörlés
  3. Köszi. <3
    El tudom képzelni, de nagyon jót sikerült. ♥ *próbál elszakadni tőle*

    Nyúúúú~ köszönöm. ♥ Végre nem kell két ablakot megnyitnom, hogy tudjam nézni a szöveget is kommentelés közben. ^^

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm :D Bár Pi-ről csak jót lehet... :P

    Nincs mit, tényleg jobb így :) Csak nem tudtam, hol és hugyan kell beállítani ^^
    És közben még azt is megtaláltam, hogy ha új hozzászólás van, akkor kapok emailt :D Így legalább nem napok múlva fogom észrevenni :'D

    VálaszTörlés