2012. ápr. 26.

Power~♪



Ma egy csodálatos nap van *w* Mert a mai napon B.A.P comeback és végre kint van az új MV, a Power ! ! ! *______*

Eredetileg délután 5-re volt ígérve, mér mindenki izgatottan várta, hogy végre megnézhesse az új csodát, erre bejelentették, hogy még egy órát várnunk kell .__.
Én meg pont nem otthon voltam, anya meg indult volna, de végül csak sikerült megvárni és mikor felkerült egyből rá is vethettem magam és megcsodálhattam ezt az új gyönyörűséget ♥ ♡ ♥
Nagyon-nagyon tetszik a zene is és az MV is, már a teaser alapján is sejtettem, hogy ütős lesz és valóban az is lett. De hát ugye Best, Absolute, Perfect  ♥
Az egyik kedvenc részem az amikor táncolnak a spray-vel *w*
 És tetszik mindenkinek a külseje is, szerintem jól néznek ki mindannyian~ HimChannak kissé vad külseje lett, Zelo pedig iszonyat édes >.< Olyan rágógumi szerű rózsaszín hajacskája van, egyemmeg :D
A srácok új külseje:
 
 Yongguk

Himchan

Zelo

 Jongup

Daehyun
  

Yongjae
 


És végül a csodálatos MV, méghozzá magyar felirattal~ *w* Nagyon gyors volt a fordító csapat, hogy már fent is van a feliratozott MV is, hatalmas köszönet nekik :)
És már a szöveget is értve elmondhatom, hogy az is tetszik, szerintem nagyon jó lett ^w^
Szeretem, hogy a B.A.P-nek többnyire azért nem saranghe számai vannak, eddig legalább is :)

B.A.P - Power


♡ ♥ ♪ ♥ ♪ ♥ ♪ ♥ ♡

4 megjegyzés:

  1. Megnéztem~~~

    Én tetszett! :D A szövege különösképp. Nem szoktak pop előadók ilyen komoly dolgokról énekelni, le vagyok nyűgözve. ^^
    Viszont, még mindig érdekelne, mit is takar ez a "comeback"-dolog a kpop bandáknál, mert ez sehogy sem fér a fejembe. :'D

    VálaszTörlés
  2. El sem hiszem :D Azt hittem, hogy neked tuti nem fog tetszeni xD De örülök, hogy mégis *w*
    Igen, a B.A.P tényleg különbözik eddig a többi előadótól ebben, és én ennek örülök is :)
    Comeback ~ Nem vagyok egy angol zseni, de talán vidiben lévő mókus jól elmagyarázza neked ;) http://www.youtube.com/watch?v=QbJcTJ5cljQ

    VálaszTörlés
  3. Miért? Néha már-már egész rockos volt a hangzása, a konstant tüctüccel szoktak lenni leginkább problémáim. ^^"
    Amúgy, azt kapd ki, hogy a koleszban néztem, és még Kata is azt mondta rá, hogy nem olyan rossz! :'D

    Hát, szívem, ez a pasi nem csinált mást, mint feltett pár olyan kpoppal kapcsolatos kérdést, amire nem talált választ, hogy a kommentelői hátha tudják. Beleolvasgattam a kommentekbe, de nem lettem sokkal okosabb azokból sem. xD

    VálaszTörlés
  4. Wow, levagyok nyüüügöződve tőletek :D De hát ugye Best, Absolute, Perfect Warriorok a nyuszikák :3

    Sajnálatos xD Na majd akkor hétfőn elmagyarázom, bár azért annyira nem kell hozzá kpop szakértőnek lenni :D

    VálaszTörlés