2010. okt. 23.

álmodj kifakult ördögökkel...

Hi Minna!

Tegnap Kéményseprők koncin voltaaaaam *____*
Nagyonnagyonnnagyonnagyon jóóó vooo~lt!!! *___*

Csabi negyed8ra jött értem, aztán irány Daniért. Kis Tesco-ban még megálltunk némi kedély javító folyadék beszerzésére, nem mintha anélkül nem lettem volna rápörögve a koncira :P
Az Amstel előtt iszogattunk, majd felhívtam Mimi-t, hogy merre járnak. Malomban voltak, nemsokára jönnek. Oké.
Én leszaladtam tenni egy látogatást a mosdóban, ahova bevette magát 4 csaj (igen, abba a szűk klotyóba o_O) , hogy nekik ott most jó. Csak így alig tudtam a habtestemet betuszkolni az ajtót, de azért csak összejött :D
Emeséék is befutottak kisebb késéssel. Hát Emcike már jó állapotban volt xD De Csabival legalább jól elbeszélgettek a break rejtelmeiről :P
Aztán végül lementünk. Még az elő zenekar volt. Pont sikerült lecsüccsennem két szintén japán-fan csajszi mellé :D Egyből kiszúrtam, hogy közök kell legyen a dologhoz, majd miután diszkréten kifigyeltem a Death Note, LM.C és Miyavi kitűzőiket, beszélgetésebe is elegyedtem velük :D Jó arcok voltak nagyon, ráadásul tudták, hogy ki vagyok xD (már meg sem kellene lepődnöm az ilyesmin xD)
Mivel másfél óra alatt sem sikerült Miminek megérkezni, és már majdnem kezdődött a konci, felhívtam, hogy merre jár. Azt mondta, hogy már az utcában van. Így arra következtettünk a többiekkel, hogy már csak órák kérdése és megérkezik xD Végül kicsivel a konci kezdése után befutott :D
Az elején még a szélén táncikáltunk, de még konci előtt összespanoltam egy csajszival, és vele bementünk a sűrűjébe. Nah, az durva volt xD
Végül az elején kötöttünk ki, ahol csak néha esten ránk xD Egyszer még az együttes közé is beestek páran xD Tomi mikrofonját pedig rendszeresen felborították xD Viszont szegénynek kötőhártya gyulladása volt :S Így kicsit furin festett éjszaka napszemüvegben ^^ De így is nagyszerű koncit csináltak, mint mindig ^^

Konci után Dani jött értünk. Míg vártunk rá összefutottunk Martináékkal, aztán haza is vittük őket.

Ma miután Csabi haza hozott, rávetettem magam a madártejre, amit hirtelen felindulásból csináltam :D nyammmm *_______*

Most meg nézem az X-faktort :D Épp reklám van, és a Bonbonetti reklámjában egy japán csajt mutogatnak és katakanával írkálnaaak *___*

Előtte meg mamának mutogattam japán pasikat, hogy milyen helyesek xD Azt mondta, hogy nagyon szép arcuk van, csak lányos a hajuk xD De legalább nem szaladt el visítva :D

Megint kaptok egy Kéményseprők vidit a végére :P

68日

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése