2010. okt. 4.

Otanjoubi omedetou Uepi!!!! *____*


Ma lett 27 éves Az én Ueda Tatsuya-m *___________________*

1983. október 4.-én Kanagawa-ban született. 171cm magas, B vércsoportú. 1998 júniusában csatlakozott a Johnny's-hoz, mert csodálta Tsubasa Imai-t (aminek én persze nagyon örülök :D )
Eredetileg tanár szeretett volna lenni. 4 golden retrivere van.
Kedvenc állata a delfin, és hisz a tündérekben ^^ (annyira ééééédes *____* Egyszerűen imádom *___*)
Szegénykém gyerekként látott egy gyilkosságot. o_O Fiúiskolába járt, tanul(t) angolul, és franciául, mert Gackt akit nagyon szeret, szintén beszéli ezeket a nyelveket. ^^Valamint tud még zongorázni és gitározni is, ééés boxol *___* (tudom, ezt senki sem akarja első ránézésre elhinni:P) És imád vásárolni ^^ (ha lenne pénzem én is imádnék :D Uepi, nem megyünk együtt? :D)
Amit nagyon szeret, mangát olvasni a fürdőkádban, kosarazni és gitározni. :D Viszont nem túlzottan rajong a táncért ^^ De becsületére legyen mondva, mindig rendesen végig csinálja a táncjeleneteket :)
Ez volt az info-s rész :D

Igaz ugyan, hogy YamaPi egy hajszállal győzött (ez nálam nagy szó, h vki egy hajszálnyira megközelítse Pi-t^^) , de Ueda-t is nagyon imádom *____*
Tudom kicsit lányos a külseje, de én így szeretem ^^ A személyisége még amiért oda vagyok meg vissza. Eleve nem lehet mindennapi emberke, aki hisz a tündérekben :) Ő sztem nem teljesen ebben a világban él, megvan a saját kis belső világa :) Koncert közben is olyan, mintha ő valami egészen mást látna. Inkább csendes megfigyelő, keveset beszél, de ha megszólal akkor imádnivalóóó :D

お誕生日おめでとうございます!!!! \(^o^)/

háppi bászdéj tú jú,
háppi bászdéj tú jú,
háppi bészdáj dír Uepi,
háppi bászdéj túúú júúú :D

Képecskék:



És egy smilebox :)


Click to play this Smilebox scrapbook
Create your own scrapbook - Powered by Smilebox
This digital scrapbooking design customized with Smilebox

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése