2010. okt. 27.

Fighting man

wááááá, kint van a Fighting Man PV *________* és awww *o*
teljes oda vagyok érte meg vissza ^^
JeNews-on megtaláljátok hun subbal is :) A szövegbe teljesen beleszerettem :)
Itt is a vidi:




Remélem nem törli le a Johnny's holnapra -.-"


Tegnap kijött Zoli olyan 7 körül, és reggel fél6ig elvoltunk :D
Beszégetüünk, ettünk ,ittunk, nevetgéltünk :D
És Zoli beállította nekem, hogy tudja telóról is fészbukozni :D Yeyyy :D
Na meg PSPztünk, és van egy olyan jó játékaaaa *___* A Disney és a Final Fantasy alkotói összeálltak, és így született meg a Kingdom Hearts ^^ Le sem lehetne tagadni,hogy japán :D És nekem nagyon tetszik ^^ A 3 válaszható karakter Final Fanatsy beütésű, és különböző Diseny világokban kell velük mászkálni :D Már találkoztam Csipkerózsikával, meg Hamupintyőkét is eljuttattam zökkenőmentesen a kis tökhintaján a bálba :D Aprítok benne nagyon powerül :D Szóval funny :D
Na meg Tekkeneztünk is, ééééés most sziporkáztam :D A múltkori játékunk óta nem is vettem kezembe a PSPmet, ehhez képest többször is sikerült kiütnöm :D *büszke desu* ^^
Aztán néztünk különböző vidiket, na meg KAT-TUN Break the Record koncit hajnali fél 6ig :D
De akkor már nem bírtam tovább xD Ueda szólója után legyőzött az álommanó, és bealudtam ^^" xD De azt még muszáj volt megnéznem :D

Ma már reggel fél10kor felkeltem, mert mdolgom volt, de Zoli vagy 3ig aludt xD
Épp 10perce kezdtem el nézni az Oresama-t, amikor előjött, és már mászott is oda mellém, és nézte velem :D

De sajna kb 20perc után megszűnt a felirat o_O és sehol se találtunk hozzá olyat, ami a film végéig kitartana o_O
Így én fordítottam :D Yeyy! :D *megint csak büszke desu* ^^
Zeneileg nem vagyok egy Miyavi-fan, viszont a stílusa nagyon bejön ^^ És a film is érdekes volt :) Miyavi saját magát alakítja benne, és kb olyan a mozgáskultúrája benne, mint Jack Sparrow-nak xD

most naaagyon álmos vagyok -.- De mindjárt Született feleségek, azt azért még megnézem :D
Pénteken pedig megyek Csiirke gólyabáljára :D

Bai baai~


64日

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése