2010. okt. 22.

Shinshoku *__*

Yo!


Már megint el vagyok maradva, egész pontosan 1héttel ^^


Múlt hét pénteken Adrival és Yoshival Bpre mentünk Shinshoku-ra :D

Adrival a buszon találkozunk, majd irány a Penny, hogy beszerezzünk némi alkoholt ^^

A zsákmánnyal becuccoltunk a váróba, és miközben bekevertük az italt, megtalált minket vmi csöves szerű nő. -.-” Saját állítása szerint csöves volt, de inkább csak lepukkantnak, na meg ittasnak nézett ki :S Mondjuk a saját állításaiból elég keveset lehetett érteni, de azt sikerült kihámozni belőle, hogy cigit meg pénzt akar -.-” Kapott egy szál cigit Adritól, hogy akkor hátha sikerül lekoptani, de persze nem -.-” Végül nagy nehezen csak sikerült. Majd kimentünk az állomás elő, ahol meg kiszúrt magának minket 4, öhm... cickány gyerek. -.-” pozitív. Viszont nem részletezném, ház volt, az a lényeg...

Végre megérkezett a vonat, Yoshi-t is megtaláltuk. A vonaton nagyon jól szórakoztam :D Beszélgettem Yoshival japánul (erre már a kabinban utazó sráci is felfigyelt ^^) Aztán mesélt egy kicsit a japán újévről (dzsindzsa xD), és elővett egy újévi jóslat papírkát, amit elkezdtem elolvasni, és a kanjik is elég jól mentek :D Na itt már nem bírta tovább a srác, és muszáj volt beszélgetésbe elegyednie velünk, vagy is leginkább velem :P Jó arc volt :)

A Nyugatiban várt már ránk Milán és egy haverja. Még beugrottunk (talán? :P) az Árkádba, aztán irány a Tündérgyár :D Addigra mondjuk már elég vidámkodós hangulatba sikerült kerülni xD A japán szavak csak úgy röpködtek xD

Aztán bementünk, lecuccoltunk, és irány a tááánc :D Találkoztam Jinjin-ékkel, Timu-ékkal is, majd Natsu-ék is megjöttek :D Míg vártuk, hogy sorra kerüljenek a ruhatárhoz, annyit röhögtem xD Majd megint tánci :D

Milán meghívott még egy mixerre. Na az már nem kellett volna ^^”

Az első vonattal jöttünk haza. Én olyan jót aludtam rajta :D Alig vártam, hogy haza érjek, és aludhassak tovább ^^

Kb 8ra értem haza, és egyből be is aludtam ^^


Amúgy semmi kül nincs. Dolgozgatok, tanítok, elvagyok.

Ééééééés, ma Kéményseprők kocni :D Yeyyyyy :D


Itt is egy link, csak mert nektek ez jó :D



na páááás :)

69日

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése