2010. okt. 1.

neon


Yo!

Már jó rég nem írtam ^^ De nem nagyon történik semmi ^^ a kanji tanulást meg már említettem :P

Egyik nap átmentem Adrihoz Lucifer gyakorlás címén, de nem lett belőle semmi, mert elbeszélgettük az időt xD
Adrinak hozott Yoshi Japánból egy Hello Kitty-s táskát, és awwwww *___* szerelmes lettem abba a táskába xD <3
A T.O.P.-s kitűzőnek pedig naaagyon örült Adri :D mondjuk számítottam rá, de azért én is örültem neki,hogy örül neki :D
Kérdeztem Adrit, és megnyugtatott, hogy Yoshinak is csak egy kinyomatott papírlap volt a repjegye, mint nekem :P
Megnéztük az X-faktort (ami jó ratyi ^^) aztán mentem Csabihoz. Jól szétáztam -.-"

Hétfőtől pedig úgy néz ki, hogy dolgozom :D azt nem tudom még, hogy mennyi ideig, remélem minél tovább :) Hétfőn kiderül :)

Ma pedig megyünk Snoopy-ékhoz, és szombat vagy vasárnap jövünk, az majd még kiderül. :)

Kicsit szomorú vagyok, mert ma lesz JeNewS meet Budapesten a Meido-ban, és holnap pedig MondoCon, én pedig nem tudok menni egyikre sem:( Shinshoku-t még kigazdálkodom valahogy, de ezt már nem tudom :( Pedig olyan jó lett volna Arával együtt menni, már amúgy is hiányzik :( Na de majd legközelebb :) Végül is a japán utam ennyi lemondást megér :)
Jó szórakozást azoknak, akik mennek, Arának főleg. :) Örülök, hogy végül elengedték mindkét napra :)

Hamarosan megyek be a városba, mert Csiirkével japán órám lesz :) És ha nem felejti el, akkor elhozza nekem a Battle Royale-t *____* Már olvastam egyszer, és nagyon tetszett, szóval jöhet a repeta :D
Még óra előtt beugrok New Yorker-be is, mert vannak neon színű sapik ^^ Neon rózsaszín sajna nincs, szóval meglesem, milyen a neon sárga, na meg az árát :P Sajna pinket sehol sem találok :S
Hátha vmi turiban azért szembe jön egy :D


chuuu~


90日

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése