2010. dec. 28.

Ara és Hoshi :)


Hi Minna~

Valószínűleg ez az utolsó bejegyzésem Hangarii-ból ^^

Tegnap átjött Adri, és befestette a hajam *-* És kaptam Kitty-chan-os telefonfityegőt, hogy vigyem ki magammal *-* a kinti telómra rá is fogom tenni^^
Adri is nagyon fog hiányozniii *-*

Na meg megfürdettük Chibi-t, az én kis Pocoktúrásomat ^^
már nem olyan félős, végül is lassan 1 éve, hogy megtaláltuk szegénykémet elgázolva, szóval haladunk :) viszont a hajszárítótól nagyon félt, így hogy a hasikája meg ne fázzon, kapott egy kis ruhácskát is :D xD
kawaii,ne? :D


Ma váltottunk pénzt is, és mivel csak 1db 10.000Yen-esük volt, nem nagyon volt választási lehetőségünk xD
Íme, a pénzecském^^


Ma volt az utolsó óránk Csiirkével, és kaptam tőle csokit, evőpálcikát, és ezt a kawaii marcipán rénszarvaaast *-* Arigatou^^

Tanítás után pedig Arával és Hoshival taliztam. Még beugrottunk venni pár dolgot az Alföldibe, aztán irány Aráékhoz.
Útközben Ara hóangyalkát csinált xD





Majd bele irkáltuk a hóba, hogy Ara --> Shie, Hoshi--> Tegoshi, én pedig YamaPi és Ueda ^^
Funny volt :D

Aráéknál egy kis nyálcsorgatás után neki álltunk okonomiyakit készíteni *-* Sztem fincsire sikerült, jól összeügyeskedtük ^^
Nagyon jó hangulatban telt a nap, és sokat nevettünk :)

az okonomyaki-nk:


És pózólj okonomiyakival :D

még egy karifás kép :)

Köszönöm a mai napot, nagyon jól éreztem magam :)
Nagyonnagyon fogsz hiányozni Araaa ♥ és persze Hoshi is, ha nem is sokat taliztunk ^^

Legközelebb valószínűleg már Japánból jelentkezem *-* Nagyon izgatott vagyok már, de parázok is egy kicsit azért >.< De menni fog, és jól fogok teljesíteni! Ganbarimasuuuu~!!! :D

chuu~

2

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése