2010. dec. 25.

nyami nyuszi ^^

Yo~~

Szerdán találkoztam Arával *-*
Anya vitt be. A Malomban találkoztunk, aztán elmentünk anyával venni karácsonyfát. De előtte még oda adtam Arának a karácsonyi ajándékát. Nemrég kéretem tőle 2 kedvenc képét Shige-ről, persze csak úgy kíváncsiságból :P És azt rányomattam neki egy bögrére :D Örült neki nagyon ^^ És vettem, egy haaaaatalmas ajándékzacsit hozzá. :D Majdnem elveszett benne a bögre xD Mikor Ara meglátta, nem tudta elképzelni, hogy mit vettem neki, erre belenéz és egy bögre xD Mondta is, hogy nem vagyok teljesen százas :D
Én pedig egy csini kis kawaii masnit kaptaaaam *-* kitűző, úgy hogy most a sapimon csücsül. ha pedig már nem lesz sapi szezon, akkor a ruháimra pakolom *-*
Mégegyszer nagyon köszönöm^^
A sikeres karácsonyfa vásárlás után anya kitett minket. Malomba mentünk, mert Arának még be kellett szereznie pár ajándékot. Malom előtt összetalálkoztunk Valennel és Krisztával. Norie-t várták. Míg Norie meg nem érkezett, beszélgettünk. Mondam, hogy Norie tuti meg fog lepődni, hogy mit keresek én ott. Hát így is volt :D Tágra nyílt szemekkel nézett :D cuki volt xD Feltűnt neki Ara hatalmas tatyija. Erre Ara mutatja neki a bögrét, hogy azt kapta benne. Norie: O_O Ekkora tatyiban? O_O Mondom igen :D Erre megkaptam, hogy hülye vagyok :D Bakaaa xD
Aztán külön váltak útjaink. Happy Boxban beszereztük Hoshi ajándékát, majd Malomban az unokaöccse ajándékát is.
Onnan pedig a Himalájába vezetett az utunk. Ettünk fini kínait ^^ És még desszert is volt :D cuki nyuszika alakú süti, vanília töltelékkel *o* isteni finom voooo~lt. nyammm :)
Az idő további részét végig ott töltöttük, beszélgettünk, nevetgéltünk, elvoltunk :) És megbeszéltük, hogy ha Hoshi tud venni Pesten okonomiyaki szószt, akkor amikor jön Arához, csinálunk okonomiyakit *-*
Együtt mentünk egy darabig, mert mamához mentem, ott találkoztam anyával, Ara pedig arra lakik. Így 5 előtt nem sokkal váltunk el.
Nagyon jól éreztem magam :) És annyira örülök, hogy még találkozunk egyszer, mielőtt elmennék *-* Nyagyon fog kint hiányozniiii~



chuu~

5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése