2010. dec. 26.

sayonara Norieee~

Hi Minna~

Csütörtökön volt az utolsó találkám Norie-vel T____T *szipp-szipp* Nagyonnagyon remélem, hogy Japánban fogunk tudni majd találkozni abban az egy hónapban, amikor egyszerre leszünk kint *-*
Kicsit nagyon sikerült Norie-nek elkésnie, mert nem jött a busza :S Persze telefonon nem tudtam elérni, hogy még is hol van már, mert a telóját otthon felejtette -.-" kb 20x hívtam... Már a fogadó anyukájával is beszéltem, aki mondta, hogy már elindult, így hát kitartóan vártam, és végül is befutott :D
Miután kb 10percen keresztül bocsánatot kért, elmentünk venni neki fülbevalót. Nagyon kawaii-t vett ^^
Onnan a szokásos helyünkre mentünk, a szokásos kakaónkat meginni :D
Megadta a japán telója email címét és számát, és a húga, Kaori mobiljának email-jét is, mert azt mondta, hogy majd szeretne velem találkozni a húga *-*
Na meg beszámolt szíve választottjáról, Balázsról is :D Mondtam neki, hogy fészbukon láttam már, hogy kiírta, sőt meg is néztem a srácot és tényleg kakkoi :D Erre persze megint, hogy idióta vagyok xD Köszi Norie :D Ezek után a nap folyamán kb 5-10 percenként elhangzott, hogy "Balázs kakkoi", meg "Balazs to aitaaaaiyo" , vagyis hogy mennyire helyes és találkozni akar vele :D Nyáladzott egész nap xD Cukkencs volt :D
Kapott karácsonyi ajándékot, egy fehér ponyót. Nagyon örült neki, mert milyen kawaii ^^
Én pedig egy kawaii kis karkötőt kaptam *-*
Sétálgattunk egy kicsit a városban, nézelődtünk, végül a Malomban kötöttünk ki. Vett Norie egy cipellőt, na meg még egy fülbevalót :D
Mondtam neki, hogy Aráékal okonomiyakit fogunk csinálni. És ugyan emlékeztem, de azért biztos ami biztos alapon elkértem tőle a receptet :)
Mondta, hogy Ara milyen aranyos. Mondtam neki, hogy tudom, szeretem is nagyon^^
Végül a fél7-es busszal mentünk haza. Míg vártuk a buszainkat fényképeszkedtünk is :)


Nagyon fog hiányozni, mielőbb jó lenne megint találkozni *-* Nagyon örülök, hogy megismerhettem, mert ez a rövid idő alatt nagyon összebarátkoztunk, egy iszonyat aranyos csajszit ismerhettem meg és nagyon vidám napokat töltöttünk együtt :) Norie ga daisuki <3

chuu~

4

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése