2010. dec. 11.

michelin baba

Yo~

Ma anyával neki álltunk, hogy összepakoljuk a bőröndömbe a cuccaimat, hogy le tudjuk mérni. Max 20kg-t lehet vinni, +8kg lehet a kézipoggyász. Először egy nagy kupac keletkezett a szobámban a kiválasztott ruhákból, majd következet a bepakolás. És a bőröndöm egyre csak súlyosbodott... mi meg egyre jobban paráztunk, hogy ez bizony jóóóóval a 20kg felett lesz, ami nem móka, ugyanis szép kis summát húznak le ilyen esetben az emberről... Kilónként 13-14e HUFot O_O Így hát keletkezett még egy kupac, az útközben viselt ruhák kupaca, ami egyre csak gyarapodott xD Egy próbát is tettünk vele, hogy kivitelezhető-e, hogy mindet felvegyem :P Így fél órás öltözködés után rám került a ruhatáram jelentős része xD Így festett a dolog: 2 ujjatlan felső, utána egy boleró, egyberuha, pulcsi, gombolós felső, cipzáros pulcsi, 2 öv, nadrág, lábmelegítő, sapi, a nyakamban egy kendő és két sál, két zokni xD majd miután úgy véltem, hogy a farmerom elég passzos ahhoz, hogy a pink gatyámat is fölé kapjam, abba is belebújtam xD úgy néztem ki, mint egy michelin baba XD mikor ráálltam a mérlegre, az 4kg-val többet mutatott xD Majd meg sültem, iszonyat meleg volt xD Oda fele nem is gáz, decemberben belefér, gépen meg majd levetkőzök, viszont haza felé júliusban már nem kéne, feltéve ha nem akarok pár kilót kiizzadni magamból az úton xD
Miután leszenvedtem magamról a tetemes mennyiségű ruhát, következett a bőrönd lemérése. A szoba mérleg sztrájkba lépett, így igénybe vettük a szomszédos segítséget. Mázsa mérleggel mértünk :D és kiderült, hogy csak 16kg-nál tartunk O_O a rajtam lévő 4kg-val pont 20kg xD szóval így egy felsőt, és a pink gatyámat átpakoltam a bőröndös kupacba :P még hiányzik hozzá pár dolog, de sztem még akkor is határon belül maradok :)
Sőt, a kézi poggyászom laptoppal együtt 8,1kg, ami megint csak jó :D
szóval boldogság van :D

chuuu~

19

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése