2010. dec. 19.

japán teadélután

Yo Minna~

Ma az Erdei Ferenc Művelődési házban japán teadélután volt 14-17 óráig *-*

Arával a művház előtt taliztunk. Nagyon jó volt megint látni *-* Egymás nyakába is ugrottunk :D
Még kevesen voltak, mikor mi érkeztünk. Végig családias maradt a hangulat, nem volt tumultus, de jó is volt ez így :)
Norie is megérkezett, hátulról támadott be :D Ott is megvolt az egymás nyakába ugrás ^^ Majd bemutatott egy kedves idős japán hölgynek, aki később teaceremónia bemutatót tartott, és itt él Magyarországon. Majd miután Norie elújságolta neki, hogy megyek Japánba, rögtön papírt kért, hogy felírhassa a telefonszámát és email címét, hogy majd talizzunk *-* Olyan aranyos volt, elfelejtette a saját japán telefonszámát :D A férjét kérdezte meg, hogy mi is a szám :D
Norie origamizott, mi pedig a japán instant kaja pultot céloztuk be. Majd csatlakoztam Noriehez, és hajtogattam Arának eeeeegy... anooo.... hát nem kocka, mert olyan 3szög szerű, de még sem az xD na mind egy, vmi sokszögű kockát :D majd kiderült, hogy daruhajtogatásból verseny lesz. Az egyik, hogy adott idő alatt, ki tud több darut hajtogatni. Én viszont a másikban, ki tudja a legkisebb darut meghajtogatni számban indultam :D többet is hajtottam, mindig egyre kisebbet, mikor is a 8mm x 8mm-es papírfecninél elértem a határaimat xD
utána a Sodoku versenyre is benéztem, amit Ara figyelemmel követett, és jókat vidult rajtam xD
Közben Csabi a sushi készítős pultot támadta be. Mindenki készíthetett sushit, amit persze aztán el is fogyaszthatott *-* Nagyon finit készített :)És a kész mű:
Anya pedig a vetítésre ült be, és vigyázott a mini darumra :D Majd jött az összevetés, és hosszas tanakodás után döntetlent ítéltek. Lemérték, hogy mekkora fecniből készült a két daru, és mivel mind a ketten 8milisből hajtottuk, döntetlen lett ^^
Következett a versenyek eredményeinek kihirdetése. A nyereményünk egy japán étkészlet volt, ami szerencsés volt, mert ketté tudtuk osztani :)
Nagyon örülök a döntetlennek is, így legalább ketten örülhetünk :)

Norie pózol :D
mellette Valen csücsül :)

Ezzel elérkezett az 5 óra, és véget ért a japán délután. Még fotózkodtunk egy kicsit, aztán jöttünk is.
Nagyon jól éreztem magam, jó délután volt :)
Ara

Norie


chuu~

11

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése