2010. dec. 2.

\(*o*)/

\(*o*)/ ~ \(*o*)/ ~ \(*o*)/

Úgy néz ki, hogy sikerült összeszednem a pénzt a tandíjamra *-* Igaz épp hogy meg van koccra, de a lényeg, hogy csak összehoztuk *-*
Tegnap hívott apa, hogy mennyit tud adni, és örömömben el is sírtam magam ^^"
Kedden el is utaljuk, ha minden jól megy ^^

A blogolás terén kicsit elmaradtam ^^"

Szombaton mentünk fel anyával Pestre. Japán napok volt a Vásárcsarnokban. :D
Budapest még mindig kész káosz, a közeledés szörnyű.... Rengeteget keringtünk, mire sikerült parkolóhelyet találnunk, és azt is 30percnyi gyaloglásra :S
Ott találkoztunk Filly-vel. Bementünk. Hát bent is hideg volt -.-"
Mire oda értünk a műsorok nagy része már lement, de azért láttunk érdekes dolgokat :) Voltak csodaszép bonsai fák is *o* ha nem mennék Japánba, biztos vettem volna egyet :) Na de majd ha haza jöttem :)
Kaptam anyától egy maneki neko-s medált, ami most ott fityeg a karkötőmön a maneki neko-m és az Arától kapott cumi mellett :)
Az egyik pultnál nagyon kedvesek voltak, és beszélgettem velük sokat :) Egy japán hölgy volt az egyik eladó. :)
És begyűjtöttem csomó japán újságot is, amik kizárólag japán nyelvűek :D
Innen Snoopy-ékhoz mentünk Isaszegre. Útközben végig az újságjaimat tanulmányoztam :D

Snoopy-ékkal este 8kor mentünk át Gödöllőre, mert rodeo-s buli volt, jó sok ismerőssel.
Jó hangulatban telt, elvoltam. És még a műbikára is többször felültem :D Kis szoknyában xD
És kaptam Happy Birthday számot is, miközben Snoopy felkapott, és a vállára ültetett :D

Másnap mentünk tovább Vecsésre ismerősökhöz, mert este Bakonyos tali volt.
Győzővel megnézettem a lapitopimat, hogy minden rendben van-e vele, és japán biztos-e :D Szercsére hibátlan ^^
Éjfélre sikerült is haza érnünk :D

Másnap Norie-vel találkoztam. *-*
Kaptam tőle szülinapomra Japánból hozott origami papírcsomagokat *-* gyönyörűek *-*
Na meg saját kézzel készített szülinapi kártyát, de óriás kiadásban :D Írt rá csomó mindnet japánul, na meg azt, hogy Best Friend ^^ És van rajta két emberke is, egy kislány és egy kisfiú, ahogy fogják egymás kezét. A kislányon a felirat: TE, a fiún: 山P :D a lényegét megfogta :D
Elmentünk megvenni az áramátalakítósmutyit, aztán a megszokott helyünkre beültünk, és egy fincsi kakaó mellett ki is próbáltuk az origami papírokat :D Mivel én a darunál leragadtam, Norie tanított új dolgokat is :D Bár az epret nem sikerült megjegyezni, az bonyolult ^^"
De nagyon jól elvoltunk, mint mindig:D
Aztán elmentünk Malomba, mert csizmára vágyott Norie. Kinézett egyet, de azért még megnéztük máshol is, de végül vissza mentünk, és azt vette meg :P Sztem csinit választott :)
Közben hívott Csabi is, hogy mikor jöjjön be, hogy vegyünk nekem gatyát szülinapomra. Így a csizma vásáslás után találkoztunk, mert Norie-nek mennie kellett haza. Míg vártuk Csabit, Norie mondta, hogy fagyira éhezik :D Igen, télen xD Így már Csabival együtt a Mekiben beszereztük a fagyit. Mert Norie lovin' it :D
Majd elkísértük Norie-t a buszhoz. Épp elérte még :)
Viszont 25.-e után megy új családhoz, és így Székesfehérvárra költözik T__T Bár mivel én még messzebbre megyek, nem igazán van jelentősége xD De nagyon ürül, hogy megszabadul a Katonától xD Konkrétan örömtáncot járt az utca közepén xD
Miután Norie elment a busszal, mi Csabival elmentünk vmi értelmesebb gatyát keresni. Végül találtunk is, így most az egyetlen farmer gatyám büszke tulajdonosává váltam :D Bizony, mert eddig nem volt farmerom xD

na hát ennyi voltam, igyekeztem tömören :D

és boldogság a tetőfokon *-* wíííííííííííííííííííííííííííí~ *örömtánc*

chuuu~

28

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése