2011. júl. 25.

fél éve~ ♥

Szombaton volt fél éve, hogy kezet fogtam azzal az emberrel, aki az összes kedvencem közül, a legtöbbet jelenti nekem. Rengeteg vidám percet okozott már nekem a hülyeségeivel, a dalaival, a doramaival, nyilatkozataival.
De imádom a komoly oldalát is, a gondolkodás módját, ahogy a dolgokat látja. Olyan érett gondolatai is tudnak lenni, amikor épp nem a hülyeségen jár az esze ^^
Szeretem, hogy törődik a barátaival, hogy imádja a kutyáit, a web-blog bejegyzéseit, hogy mindig keményen dolgozik, és a kitartásra buzdítja a rajongóit is.
A számait imádom, még ha nem is mindig sikerül minden hangot a helyére tennie ^^ És a színészi alakításai is nagyon jók. *-*

Ez az ember pedig nem más, mint

YamaPi
山下智久


Ez egyik kedvenc számom tőle: Party Don't Stop




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
2011.január 23.

3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Neked köszönhetően ismertem meg most, és egyből bejött:) A számai is annyira jók és tényleg közvetlennek tűnik:)
    Erről a számról meg napok óta nem tudok leakadni:)
    Imádom amikor egyszerre énekli mindenki h : Ohayo gozaimasu :)

    VálaszTörlés
  3. Juuuuj, de örülök hogy megtetszettet~*w* Nekem Ő az első számú kedvencem ^^ <3 YamaPi <3

    VálaszTörlés