2011. júl. 20.

életjel~

Yo~


A Fuji óta nem történt velem semmi izgi, így most csak egy rövid bejegyzés lesz, egy kis életjel ^^

A suliban az előző osztályhoz képest megsokasodtak a tesztek. Igaz, ezek csak kis tesztek :) Gondolom amiket most veszünk nagyon lényeges részek, ezért iratnak sok kis tesztet. Eddig könnyen vettem az akadályt, mindegyik hibátlan lett :)
Holnap pedig szó dogát fogunk írni. Ilyen se volt az előző osztályban ^^

Az időjárás most nem a legjobb. Még mindig fülledt meleg van, mint egy szaunában. Az emberek legyezőkkel és napernyőkkel mászkálnak. A vonaton persze tökéletes a klíma, a légkondik profin szuperálnak :) Megváltás felszállni ^^
Viszont most jött egy tájfun :S Így most nagyon erős szél fúj és zuhog az eső a nap nagy részében. Ettől persze még fülledtebb lett a levegő, de mér egészen hozzászoktam :)

Ezt a képet pár napja csináltam. A bejárati ajtónk előtt készült :) Szerintem gyönyörű volt az ég *-*



Ezt az egyik vonatállomáson fotóztam. Egy nagy plakát hívja fel a figyelmet arra, hogy legyünk előzékenyek a várandós nőkkel szemben :)
A várandós nőknek szokott amúgy a táskáján lógni egy kis kulcstartó, ami úgy néz ki, mint az a szívecske szerűségben lévő baba-mama rajz a képen. Így mindenki tudja, hogy baba van a pocakban, és oda figyelnek :)



Ez pedig Lana kedvéért :D Az a bizonyos 1rétegű papírzsepi :D Bár ami most van sztem 2 rétegű, de nem sokat változtat a helyzeten ^^ Így is nagyon nagyon vékony.
Amikor először megláttam, hogy itt is ilyen dobozból kihúzgálós papírzsepi van, egyből az amerikai filmek bőgős jelenetei jutottak az eszembe. Ott is ilyet használnak :'D

Ez a gyári csomagolás.

Itt pedig már bele téve egy tartóba. Rengeteg féle-fajtát lehet kapni belőle, ez egy egyszerű változat ^^


Éééééééééés amiért most a boldogságom a tetőfokán van, az az, hogy eltudok menni Matsushita Yuya koncerte *w* Tegnap sikerült lefoglalnom a jegyet, mert Ayaka adott kölcsön ^^

Majd szeptember 29.-én lesz a Zepp Tokyo-ban, de nem akartam halogatni tovább a vásárlást, hogy jó helyem legyen ^^
Sem otthon, sem itt Japánban még annyira nem ismert, de én imádom *-* Szeretem a számait, és a back steage-ekben is mindig nagyon szimpatikus. A táncosaival állandóan poénkodnak, és közvetlen mindenkivel :) Most pedig színészként is megismerhettem az Ashita no Hikari wo Tsukame2-ben, amit most adnak a TV-ben. Szerintem nagyon jól alakítja a szerepét :) remélem a Quartet-et is hamarosan megtudom nézni *-*
Óriási élmény lesz, hogy eljuthatok egy koncertjére *w* Már nagyon várom (>.<)

Itt egy kis ízelítő az egyik koncertjéről:



Ezt a pedig azért, mert szerintem gyönyörű *-* A dal és a szöveg is. Köszönet a feliratért a B2STBANG fansub csapatnak :)
Nagyon tetszik ahogy a két zongora szembe van egymással, és a fehérnél talpig feketében, a fekete zongoránál pedig talpig fehérben ül, és még a hajszíne is passzol. Szépen megcsinálták :)




bai bai~

2 megjegyzés:

  1. Az ég. ♥
    Megkülönböztető jelzés, hogy ki terhes és ki az, aki csak furán hízik? :'D

    Úgy örülök, hogy tudsz menni Matsushita Yuya koncertre. :D Érezd majd magad nagyon jól! Bár, gondolom, ez biztosan meg lesz. ^^

    Megnéztem a videókat is! :D Igazad van, a BEAST-es tényleg nagyon szépen van megcsinálni. Amúgy is, zongora~ ♥

    VálaszTörlés
  2. Furán hízik? xD Szóval ilyen is létezik :D

    A Matsushita Yuya koncertet már annyira várom *w* De azért nem bánom, hogy ha nem telik gyorsan addig az idő, mert utána már nem sok időm van itt :( :)

    A BEAST-es videótól nem tudok elszakadni ^^ Minden nap meg kell néznem. Örülök, hogy neked is tetszett :)

    VálaszTörlés