2011. júl. 16.

felhők közt jártam - Fuji

Yo~~

Hogy vagytok? Itt minden okés, és a tegnapi nap igazán csodálatos volt *o*

Az iskolával a Fuji-hoz mentünk kirándulni, majd a Fuji-Q Highland nevű vidámparkot is meglátogattuk *w*

Reggel 8.15-re kellett a sulihoz közeli parkban lenni, így elég korán kellett kelnem, de már annyira vártam ezt a napot, hogy nem okozott gondot :)
Ryogoku-ben a vonatállomáson összetalálkoztam az egyik kínai osztálytársammal, így együtt mentünk a buszokhoz. Már elég sokan ott voltak, de KanHiyon még nem. Hamarosan ő is megérkezett és felszálltunk a mi osztályunk számára kijelölt buszra. 4 busszal mentünk összesen, a miénk a 2-es volt. :) Egy buszon 2 osztály utazott együtt.
Névsor olvasás után hamarosan el is indultunk.
A Tokyo Tower mellett haladtunk el:

Gondolom mások is korán kelhettek, mert elég gyorsan bealudt a társaság nagy része. Én is elálmosodtam, de próbáltam ébren maradni, hogy minél többet láthassak Japánból útközben ^^ Azért időnként még is csak bealudtam egy kicsit ^^
Kb 3 órás volt az út. Félúton megálltunk egyszer WC szünetet tartani.
A táj végig gyönyörű volt.


Aztán végül elérkeztünk a Fuji-hoz, aminek a közepéig, vagy is az 5-ös szintig mentünk fel. Ezt az utat is busszal tettük meg, mert gyalog igen csak sok idő lett volna ^^ Busszal kb fél óra volt. 2305 méter magasan voltunk. (
3776m magas a Fuji)


Felérkezve a tanárok egyből összetereltek mindenkit egy közös fényképezkedésre, majd kaptunk egy kupont, amit beváltva kaptunk emlékül egy kis csengőcskét, aztán szabadjára lettünk engedve kb 1 órára. :)

KanHiyon-nal és egy másik osztályba járó barátnőjével, MinJuu-vel együtt először a kis szentélyt néztük meg, majd a boltban néztünk szét, és beváltottuk a kupont. Ilyen kis csengettyűt kaptunk :)

Ezt ema-nak hívják, és az a sok kis tábla mind-mind valakiknek a kívánságai :)

Majd elindultunk a következő szint felé gyalog. Persze nem mentünk el addig, mert ahhoz sok idő kellett volna. Egy kellemes kis séta volt, gyönyörű környezetben. Elég hűvös volt a levegő fent, így tökélestes volt a sétához, nem folyt rólunk a víz :)
A levegő pedig fantasztikus volt. Szinte harapni lehetett, és isteni illata volt, már ha lehet ilyet mondani a levegőre ^^ És szó szerint a felhőkben sétáltunk. Mentünk az úton, és egyszer csak egy felhő áthaladt rajtunk. A kilátás épp ezért folyamatosan változott, attól függően épp merre kószáltak a felhők. :)


Miután visszaértünk a gyülekező helyre még volt egy kis idő mire mindenki összegyűlt, hogy indulhassunk a következő célunkhoz. Ezt az időt azzal töltöttem, hogy az imádott égboltomat csodáltam, mivel körülöttem mindenki koreaiul beszélt, és nem értettem kb semmit se xD De legalább egy kis változatosság volt, nem kínait kellett hallgatnom :D És mellesleg legalább a koreai szép *w* A japán nyelv után a következő, amit még tanulni fogok *-*


itt még elvolt bújva a hegycsúcs...
de pár perc múlva már kikandikált a tova távozó felhők közül
Na meg közben az egyik kínai osztálytársamat oda rángatta egy másik osztályba járó kínai, hogy fotót akar velem csinálni, de nem mert oda jönni xD Pedig, esküszöm, még soha sem haraptam meg xD És órán sem hiszem, hogy félelmetes lennék :P
Buszon újabb névsor olvasás és indultunk a következő állomáshoz, ami a Fuji-Q Highland volt, vagyis a vidámpark *-*

Kb 3 óránk volt, amit ott eltudtunk tölteni.
Che-vel és MinJuu-vel közösen indultunk el felfedezni a helyet, mert KanHiyon idegei nem bírják az ilyesmit, és inkább egy másik barátnőjével a gyengébb idegzetűeknek készült, adrenalin mentes dolgokat választották ^^
Először is a Fujiyama nevű hullámvasútra ültünk fel, ami 130km/h-val száguldott velünk fel és le :D Iszonyat jó volt, de végig megállás nélkül visítottam :D

Az elején egy nagyon hosszú emelkedő van, amin szépen, lassan vontatnak fel. Amúgy is teljesen be voltam parázva, erre még ilyennel húzzák az ember idegeit xD Aztán jött a száguldás :D Eszméletlen volt :D
Ezt követve úgy döntöttünk, hogy elfogyasztjuk az ebédünket. Ezt az iskolától kapott kuponnal fizettük az egyik étkezdében. Én fincsi yakisoba-t ettem :) Nagyon finom volt.



Itt kicsit oda ült hozzánk Saito-sensei. Kérdeztük, hogy mire ül fel, de közölte, hogy inkább a hűvösben majszolgat jégrémet, mert neki az ilyesmi sok(k) :D Egyszer ült fel valamire, de nem emlékszik semmire, mert annyira félt, hogy nem is volt magánál xD Cuki~


Ahol ettünk pont tökéletes volt a rálátás a Eejanaika nevű hullámvasútra, amiről már előzőleg Ayakától hallottam. Nincs alja, a lábaid a levegőben kalimpálnak, és nem csak simán megy, mint a többi, és az ülés nem egy stabilan álló valami, hanem közben van, hogy forog is az ülés, így időnként fejre áll a világ akkor is, ha épp nem 360°-ban fordul át teljesen. o_O
Na hát ezzel a kedves kis hullámvasúttal szemeztem evés közben, és győzködtem magamat, hogy igen, fel tudok rá ülni (>.<)
Miután végeztünk az ebédünk elfogyasztásával elindultunk az Eejanaika felé... nyááá~ (>.<) ahogy egyre közelebb értünk, egyre jobban féltem xD


Emellett a csalogató tábla mellett haladtunk el:

Hát meghozta az ember önbizalmát xD

Elég hosszú sor állt, kb 40 percet álltunk mire sorra jutottunk. Közben végig láttuk egy kis részletét a hullámvasútnak, időközönként visítva sszáguldottak el az emberkék. Mikor megláttam az arcukat még jobban inamba szállt az amúgy is picurira zsugorodott bátorságom xD És ráadásul mindig nekem is visíthatnékom támadt :D
Folyamatosan ott voltam, hogy én innen most azonnal rohanva távozom ^^ Che pedig folyamatosan kérdezgette, hogy tényleg felmerek-e ülni :D
Végül már ott voltunk a bejáratnál. Che még utoljára megkérdezte széles vigyorral, hogy tuti felmerek ülni? Na ekkor már csak azért is összeszedtem minden bátorságomat, és MinJuu-vel közösen lenyomtunk egy "Fájtóóó'-t :D (fight)
Végül nyílt a kapu, mi pedig megszabadultunk a cuccainktól, nyaklánc és fülbevaló is le, nehogy a száguldás-forgás-fejjel lefelé lógás közben elvesszenek.
Jól beleerősítettek minket az ülésekbe, kétszer is ellenőrizve, hogy jól és erősen tart-e. Majd megszólalt az indító kürt, a talpunk alatt lévő talaj elkezdett lefelé ereszkedni, így a lábunk immár szabadon lógott a levegőben. A staff és a következő várakozók tapsolni és kántálni kezdték, hogy 'eejanaika",(ami ugye a neve volt a hullámvasútnak, és az jelenti, hogy Jó,ugye?) majd ahogy távolodtunk integettek. Háttal kifelé haladtunk ki, majd hamarosan vízszintes helyzetben találtuk magunkat. Ezután egy hosszabb út következett felfelé, szintén háttal, félig fekvő állapotban. Mivel háttal haladtunk, fogalmam sem volt, hogy mikortól fogunk egyszer csak zuhanni XD na az idegeim itt megint ki voltak :D És végül elkezdődött! Wááááááááá~ megállás nélkül visítottam, ahogy a torkomon kifért :D forogtunk, száguldottunk, átfordultunk, rázkódtunk, fejjel lefelé lógva is száguldottunk, arccal lefelé zuhantunk, hirtelen kanyarokat vettünk, vetődtünk ide-oda. Időnként biztos voltam benne, hogy most tutira kirepülök, de szerencsére biztonságosan tartott, de a fíling nagyon ott volt xD És mivel nem volt semmi a talpunk alatt, még megtartani se tudtuk magunkat. Az összes, sőt még a nem létező izmaim is befeszültek, a combommal annyira szorítottam magamat, hogy ma még egy kis izomláz is van benne xD Pedig kb csak 1-1,5 perc volt XD
Itt egy (nem saját készítésű) vidi is róla:



Az elején kívülről figyelhetjük, majd már rajta ül
veszült a videó. Ha nézem megint visítanom kell közben xD

Amikor vissza érkeztünk megint tapsvihar fogadott bennünket :D
Eszméletlen jó volt, remélem egyszer megint eljutok és feltudok rá ülni :D Igaz tele volt a gatyám, de imádtam
Nem hittem volna, hogy felmerek rá ülni, de megcsináltam, szóval nagyon büszke vagyok magamra :D Egy hős vagyok \(^o^)/ I'M A HERO~ vagy mi xD



Még annyi időnk volt, hogy egy valamire tudtunk felülni. Ez pedig a PaniClock volt.

Ez egy hatalmas óra volt, amivel többször is átforgattak oda is meg vissza is. ^^ Ezt is nagyon élveztem, bár ránézésre félelmetesebb volt ^^ Az Eejanaika után már edzett voltam :D Akkor visítottam csak egy picit, amikor fejjel lefelé voltunk ^^

Ezzel ért véget a Fuji Q Highland-ben tett látogatásunk. Zárt a park, mi pedig indultunk haza.


Csináltunk pár képet is.
Che~
együtt is :)

MinJuu,Che,én~

MinJuu, én, KimSeulAh, KanHiyon, Che SeunJun
És még a tanárok összegyűjtöttek minket egy közös fotózásra. Remélem a suli facebook oldalára is hamarosan felkerül, így nekem is meglesz ^^
Itt épp Saito-sensei tereli a népet és lövi be a szöget :D



Ezt a csodás képet pedig Che-vel csináltuk xD Csini~


Aztán sajnos indultunk haza. Még távolodva tudtam pár képet csinálni a Fuji-ról :)



Nagyon-nagyon jó nap volt, élveztem minden percét :)

És végre megint Che-vel szórakoztunk, mint anno DisneySee-ben, ami amúgy a szívem csücske marad, mert ott barátkoztunk nagyon össze :)

A buszon hazafelé, ahogy az várható volt, nagyjából mindenki bealudt ^^
Kb fél9-re értünk vissza az iskolához, majd még onnan nekem ugye több, mint egy óra az út haza.
Che már nem az Oedo-sennel jár, mint régen, mert elköltözött, így nem egy vonattal kellett volna mennünk, de eljött velem Nerima-ig, mint régen is mindig suli után :)
Az utat persze végig beszélgettük meg nevetgéltük :) Hiányzott már ez a közös vonatozás ^^ Gondolom neki is, mert akkor nem kísért volna el. ^^ És neki ugye ezt vissza felé is meg kellett csinálnia miután elváltunk Nerimában ^^

Hazafelé sétálva úgy éreztem tele vagyok energiával, nagyon jó volt ^^
Haza érve gyorsan magamhoz vettem az egészségügyi biztosításomhoz való csekket, és gyorsan elszaladtam a közeli éjjel-nappaliba befizetni azt is.
Majd jöhetett a vacsi Matsushita Yuya mostani dorama-janak, az Ashita no Hikaru wo Tsukame2-nek a nézése közben ^^ Ayakáék most vettek új TV-t és ezt betudják időzíteni, hogy felvegyen műsorokat, így nem maradok le semmiről ^^ Ennek hála tudtam nézni ezt a doramat is^^
Na meg mivel tegnap startolt a You're Beautiful japán változata, az Ikemen desu ne, azt is megtudtam ma nézni *-*
A koreai változatot imádom, és elfogult is vagyok vele. Már csak HongKi, Jang Geunk Suk és YongHwa miatt is ^^ Így nem túl sok bizalommal ültem le megnézni, de pozitívan csalódtam :)
Szerintem eddig jól megcsinálták, néhol kicsit alakítottak a történeten, de nem zavaróan, tetszetős így is :) Bár sajnos pár poénos részt kimaradt ^^ És rájöttem, hogy Tamamori Yuuta egész helyes :D Várom a következő részt, remélem a folytatás is hasonló lesz :)

bai bai~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése