2011. júl. 5.

teszt és a fennséges natto~

Yo~~

Még mindig óóóriási a hőség itt. Hallom, otthon pedig elég hideg van :S

Ma kellett mennem a suliba a vizsga miatt. Szuper érzés volt megint ott lenni :)
A vonatról leszállva szép lassan sétáltam az iskoláig, hogy kiélvezhessem az ismerős utat, és jól megnézzem magamnak a nyári Ryogoku-t. Legutóbb még vagy eső fátylon keresztül láttam, vagy pedig hóval borítva.

Mikor beléptem, minden tanár mosollyal az arcán köszönt, Chika-sensei még hevesen integetett is.
Minden tanár a suliban annyira kedves, még azok is, akik nem tanítanak. Nagyon szeretem őket :)
A tesztek tényleg elég nehézek voltak, ahogy Che is megmondta. Pedig ő még végig is ülte az órákat ^^ 5 részből állt, és mindegyiken el kellett érni minimum 80%-ot. Hát ezt 5-ször sajnos nem sikerült teljesíteni, egy hajszányi híja volt. De a tanárok teljesen le voltak nyűgözve, hogy teljesen egyedül ennyire jól megtudtam tanulni, ráadásul sokkal kevesebb időm volt rá, mint a többieknek, és biztos mennyit tanulhattam ^^
Sajnos még sem volt elég, de azért nem keseredtem el. A gyors tanulás miatt biztos nem maradt meg minden hosszabb távon, így csak hasznomra válik, ha rendesen is meg tanítják. :)

Most a délutáni csoportba kerültem, így az óráim 1.20-kor kezdődnek majd.
Miután mindent megbeszéltünk, elindultam haza felé.
A suli előtt találkoztam össze Miura sensei-el. Meglátott, hatalmas mosoly terült szét az arcán, és hangos Claudia-saaaan, hisashiburi desu ne~ (Claudia, de rég találkoztunk) felkiáltással köszöntött. Még beszélgettünk egy kicsit, majd indultam tovább. :)

Hazafelé a vonaton a felszállók között kiszúrtam egy srácot, aki teljesen úgy nézett Seto Koji *w* És pont mellém ült. Hát én ott majdnem lefolytam a vonatról xD És az öltözködési stílusa is nagyon bejövős volt ^^


A vonatról leszállva, itt Houya-ban ment előttem egy srác, és lefotóztam hátulról, mert a pólója megtetszett :D
Puma helyett Kuma van ráírva, ami medvét jelent, ezért is díszeleg ott a maci :D

Aztán itt egy kép a tegnapi vacsiról. Nagyon fincsi volt :)

Ez a hiyayako, vagy is a hideg tofu.

Ayaka még megkoronázta ezt egy kis natto-val :S Na ettől az ételremektől intenék óva mindenkit, aki még szeretné használni a továbbiakban is az ízlelőbimbóit xD Mondanám én, hogy óóó, hát ez igazán fenséges ételköltemény, de egyszerűen nem megy ^^ Egyszer kóstoltam, az elég is volt. Akkor Ayaka gondolta, hogy feltúrbózza egy kicsit, úgy hátha ízleni fog. Hát nem nyert xD Bár erre számítani lehetett azok után, hogy az alapból nyálkás trutymóban fürdőző, büdös, erjesztett babot összekeverte nyers tojással, ezzel is fokozva a nyálkásságát, de a finomsági indexét egy cseppet sem xD Tegnap is megpróbált róla meggyőzni, hogy de hát mennyire finom. Valamiért nem sikerült :D
És íme, itt egy kép is eme pazar táplálékról:

Na most hogy (remélem) mindenkinek kellő képen meghoztam az étvágyát, menjetek és faljatok valamit. Ha ez meg volt, és épp a fogpiszkálóval ügyködtök, meg mutatom az itteni, tovább fejlesztet változatát :D
Tehát a végévél kipiszkálod ugye a fogadból a kajcsi maradékát, az U alakban pedig egy kifeszített fogselyem található, aminek a lényegét gondolom ismeritek :D Csodás találmány, bár jómagam nem szoktam használni :D

Végül jöhet a desszert. Ez egy nagyon finom, nagyon olcsó nyalánkság a forró napokra. A gyerekek imádják állítólag. Hát, én is :D
Mikor megveszed még folyékony halmazállapotban leledzik, majd otthon be kell rakni a fagyóba. Ha átesett a fagyás folyamatán és halmazállapotot változtatott, lehet is fogyasztani. Középen, ahol vékonyabb, ketté lehet törni és így kiszopogatni belőle a nyamiságot *-* Tényleg nagyon fincsi ^^


bai bai~

3 megjegyzés:

  1. Azért én gratulálok a teljesítményedhez, biztos ügyes voltál, mert tudom azt is, milyen sokat tanultál. Örülök, hogy nem vagy annyira elkeseredve. Igazad van, az ismétlés sem árt, azt pedig, hogy új osztályba kerülsz fogd fel úgy, hogy még több új embert ismerhetsz meg, biztos köztük is lesznek nagyon jó fejek. :D
    A tanáraid pedig imádni valóak. *-*

    Nyááá~ olyan esztétikusan néznek ki ezek a japán ételek! :) Oké, talán a nattot kivéve... Bár, azon eleve sokat ront az érzékletes beszámolód az ízéről és állagáról. xD
    A fogpiszkálófogselyem cuccos pedig elég undergroundul néz ki. :'D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :) Az új osztály még hagyján, de délutáni csoportba kerültem, így Che-vel nem nagyon tudunk találkozni :(
    Szerintem is imádni valóak *w*

    És finomak is a japán ételek :D A natto-t leszámítva xD Persze biztos van, akinek ízlene :'D

    VálaszTörlés
  3. az az alsó jeges nyuszis kell T-T

    VálaszTörlés