2011. júl. 24.

újra Odaiba-ban :)

Yo~~~

Szombaton Choi-val Odaibaba mentünk
*-*
Egyszer voltam januárban is Nori-val :)
Odaiba mindig tele van párokkal, elég népszerű randihely. De ne gondoljatok semmire, mi nem ilyesfajta okból mentünk :)

13 órakor találkoztunk Ikebukuro-ban és o
nnan mentünk együtt.
Ez a csodálatos óriási YamaPi plakát pont szembe volt velünk, míg váruk a vonatot. *w*


És még 3 alkalommal gyönyörködhettem benne, ugyan is volt egy kis fennakadás útközben xD Először rossz vonatra szálltunk, és az ellenkező irányba ment. Másodszorra az irány jó volt, csak egy pont után vissza kanyarodott a vonat, így ugyan oda jutottunk vissza xD A harmadik próbálkozás lett végül sikeres :D
Choi mindig eltéved, nem ez volt az első alkalo
m xD Sztem egyedül sikerült volna oda találnom, még eddig nem tévedtem el. ^^
Na nem baj, szórakoztató volt :D Tanított kore
aiul, én pedig őt magyarul ^^ Nem ő az első, aki azt mondja, hogy nagyon nehéz a kiejtés :) Azért elég ügyes volt :D Én pedig elmondtam neki a már általam ismert koreai szavakat, Choi pedig javított a kiejtésemen :) Kicsit nehéz a koreai kiejtés is, de nagyon szép hangzása van szerintem, olyan lágy ^^ Szeretek koreaiul beszélni, bár a tudásom még eléggé gyatrácska ^^

Csak olyan 3-4 óra körül sikerült
megérkeznünk Odaiba-ba, ahol egyből a szórakoztató központba vettük az irányt, ahol finom hamburgert ebédeltünk. De rég ettem már hamburgert ^^
Ez a Totoro-ban szereplő cica busz is a szórakoztató központban volt egy Gibli bolt mellett, a gyerekek játszottak benne :)

És volt sok-sok Jiji-s dolog is *-*
Ha valaki nem emlékezne, Jiji:


Teli pocakkal sétálni indultunk. Szerencsére nem volt túl meleg, nagyon kellemes idő volt, így tökéletes a sétálásra, és Odaiba gyönyörű. *-*

Felfedeztem, hogy a ZP, vagyis Zepp Tokyo, ami a Matsushita Yuya koncert helyszíne lesz, is itt van *w* Most már legalább tudo
m, hova kell majd jönnöm ^^
Rengetegen voltak kutyákkal is, annyira édesek voltak *w*
Ez a Jack Sparrow kutyus imádni való volt :D


Itt pedig épp egy rádió felvétel ment. Ki volt hangosítva, így kint is lehetett hallani. Egy kicsit megálltunk és hallgattuk. Ezt bentről mosollyal fogadták ^^

Majd a közeli stégen csináltunk közös fotót ^^


Ezután megcéloztunk a tengerpartot. Ez nem fürdős rész, itt csak sétálgatnak az emberek, sokan mezítláb a tenger szélében *-*


Ezt nagyon élveztem. Choi-től pedig megint megkaptam, hogy gyerek vagyok :D
Kagylókat gyűjtöttem, rajzoltam a homokba, mászkáltam a köveken ^^ Gyönyörű volt a tenger és ezzel a Rák úrral is találkoztunk:


A kezünk:
Ahol véget ért a tengerpart, egy lépcsőn vezetett fel az út, és egy kis ösvényen lehetett tovább haladni, immár fák között. Ez a rész is nagyon szép volt.
Végül elérkeztünk egy olyan részhez, ahol egy füves lejtő volt, a végében a tengerrel. Itt letelepedtünk a fűbe. Fotózkodtunk, beszélgettünk mindenféléről, nevetgéltünk, megint tanultuk egymás nyelvét, a fűben elterülve néztük az eget, megpróbáltuk elérni a felhőket ^^
Ezzel több órát töltöttünk el, teljesen ránk sötétedett, már vagy este 9 óra volt mikor elindultunk vissza.
Úgy terveztük, hogy eszünk valamit, de elég magasak voltak az árak, így úgy döntöttünk, hogy majd inkább Ikerbukuro-ban.



A vacsim:
Nagyon finom volt :) Alul rizs van, felül pedig pipi husi, zöldség és tojás.

Az állomásra menet megállapítottuk, hogy milyen jó napunk volt, bár az elején sikerült eltévedni, és hogy Choi-val nem ez volt az első eset, de egyedül ez nekem még eddig nem sikerült. ^^ Erre ő, hogy cö cö cö, na peeersze :D Mondom tééényleg, mert
Naega jeil jal naga :D (koreaiul, hogy én vagyok a legjobb xD A 2NE1 nevű koreai csaj bandának ez egyik száma ^^ bár Choi mondta, hogy szó szerint nem azt jelenti, hogy I am the Best ^^) Mindenesetre ezen jót röhögött :D Ezután időnként csak úgy random is eldúdoltuk, hogy Néga csél csálnágááá~ XD

A vonatig volt még kb negyed óra. Azt megvárta velem, majd elindultam a vonathoz. Ekkor eszembe jutott, hogy nálam maradt az Ipod-ja, így gyorsan utána caplattam, de így is sikerült elérni a vonatomat :)
Kb éjfél lehetett mire haza értem ^^ Ayakáék ilyenkor még bőven ébren vannak, szóval szerencsére nem gond :D

Nagyon jó nap volt, bár nem igazán tevékeny, inkább csak beszélgetős-nevetgélős, de így volt tökéletes :)

A végére a 2NE1 - I AM THE BEST száma, magyar felirattal ^^ Hát, érdekes egy szövege van :D Az önbecsülésükkel mindenesetre biztosan nincs gond, az ego ott van XD



Bai bai~

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű.
    ~YamaPi a plakáton. Hány olyan képet fogsz még berakni róla, ami rákényszerít, hogy leírjam ezt? :'D
    ~Ti a közös képeken. Annyira látszik rajtatok, hogy mennyire szeretitek egymást. :)
    ~A tengerparti képek. Csodálatosak. Che nagyon profi. *w*
    (BTW, most hogy hogy Choi és nem Che?)

    A cipős képet imádom. ♥ Amúgy, szerintem pont ezt hívják barátságnak. ^^ Mikor már nem kell különösebben semmit sem csinálni, hanem az is tökéletes program, hogy csak beszélgettek. :)

    És mit jelent szó szerint a Naega jeil jal naga? :)

    VálaszTörlés
  2. ~YamaPi-ről csak ilyen képet tudok berakni :D ♥
    ~Tényleg nagyon jó barátok lettünk :) Annyira örülök, hogy osztálytársak lettünk, nélküle sokkal magányosabb lennék :)
    ~Choi tényleg nagyon ügyesen fotóz, nagyon jó érzéke van hozzá :) (Azért Choi, mert így kell helyesen írni igazából ^^")

    A cipős képet én csináltam :D Meg a kagylósat is, arra vagyok a legbüszkébb ^^

    Szó szerint nem tudom, mert Choi sem tudta japánul. De a naega jelenti, azt hogy én, a jeil pedig a legjobb. Szóval csak a jal naga-t kell megfejteni ^^

    VálaszTörlés