2011. júl. 17.

my dwaejitokki~

Yo~~~

Ma Ayakával és Takeshi-vel elmentünk Shinoo
kubo-ba(新大久保), ahol van egy korea-i negyed, és minden felé k-pop boltok és koreai kajáldák vannak *w*
Mikor Yokohama-ban voltunk láttam dwaejitokki-t, és azóta vágytam egyre. Akkor Ayaka mondta, hogy itt biztosan olcsóbban m
egtudom venni, így ma ezzel a céllal mentünk. :)

És akkor, hogy ha valaki nem tudná, elmondom mi is az a dwaejitokki (ejtsd: dvédzsitokki - KanHoyon részesített kiképzésben a helyes kiejtés elérése érdekében :D)
Dweaejitokki annyit tesz, mint malac-nyú
l. Dwaeji-malac, tokki-nyúl koreaiul. A You're Beautiful című koreai dorama-ban egy fontos szerepet betöltő malac orrú nyuszi. És azért lett a nyuszkónak malac orra, mert az egyik szereplő, TeaKyun-g "megműtötte" :D A művelet okát hosszú lenne leírni ^^

Shinookubo nincs messze Houya-tól, kb fél
óra vonattal.
A vonatállomásról kimenet egyből ezzel találtam szemben magamat *-*

A You're Beautiful szereplői néztek le rám *-* Jeremy~~~

A tömeg hatalmas volt. Mostanában nagyon divatos lett Japánban a k-pop, így az utcák tömve voltak emberekkel, akik mind valamilyen fan-cuccot jöttek beszerezni. Sok lány pedig azért jön, hogy egyen valamit
az egyik étteremben, miközben a helyes koreai pincér srácokon legelteti a szemét :P
Rengeteg szórólapot és térképet is osztogattak. Az egyik szórólapon kiszúrtuk, hogy ajándék is jár a vásárláshoz, és mivel egy k
awaii kis dwaejitokki figura is volt rajta, ezt a boltot céloztuk meg.
Útközben egy olcsó CD-ket áruló bolt mellett ha
ladtunk el, ahol 10, azaz TÍZ yen-ért vettem meg az LM.C - 88 kislemezét *-*

A kiszemelt boltot gyorsan meg is találtuk. Hát
maga a mennyország :D Kb a bolt felét felvásárolnám *w*
Miután kellőképpen kinyáladzottam magamat a Jang Keun Suk részlegnél a dweajetokki-kra vetődtem *-* Az eredeti
méretű plüss 3000yen körül van, így azt gazdagabb napjaimra tervezem megvenni :P Így most a kis tesót vettem meg *-* nyáááá~ annyira kawaii~ imádom
Igaz, hogy már félkiló fityegő van a telefonomon (vagy inkább fordítva xD a telefon van rajtuk:P) de ő is ott fog helyet kapni, hogy mindig velem legyen *-* Teljesen oda vagyok érte. Most is itt csücsül a laptopom mellett :) Lehet, hogy kicsit beteges ennyire oda lenni valamiért, de hát én már csak ilyen rajongó típus vagyok ^^ Ha szeretek valamit, azt nagyon szoktam szeretni :)
Drága kicsi szentemet szorongatva felfedeztem a bolt többi részét is. Hát tudtam volna még válogatni *-* De majd mielőtt haza megyek vásárolok inkább, most még a megélhetésemre kell a pénz ^^
Azért beszereztem még egy FT Island-os uchiwa-t. 150yen-ért nem lehetett ott hagyni *-* És 30°-ban amúgy is jól jön egy legyező :D
Fizetés után pedig valóban, ahogy a szórólap hirdette, ajándékot kaptunk *-* Igaz, hogy csak én vásároltam, de mind a hárman választhattunk egy-egy nagy méretű, több képből álló matricát. *-*
Mivel Ayaka anyukája is nagy Jang Keun Suk fan, így ő és én is egy-egy olyat választottunk, Takeshi pedig egy FT Island-osat nekem :D

A bolt ahol dwaejitokki-t vettem *-*

Ezután bementünk egy AU boltba ( Japán telefonszolgáltató cég), mert Takeshi-nek már régebbi a telója és újat szeretne. Az üzleten ki volt írva, hogy ajándék jár, méghozzá Kpop-os :D Ayaka rá is kérdezett, és akkor lehetett kapni, ha rendszeresen kap vki email a szolgáltatótól. Ayaka pedig kap, így járt az ajándék :D
Egy csomó kép és fotó közül lehetett válogatni. E
léggé a bőség zavarában voltam ^^ Nagyon kedves volt az eladó csaj, mondta, hogy teljesen megérti, mert ő is imádja :D
Végül egy HongKi-s kép mellett döntöttem *-*

Elég gyorsan elment ezzel a délután, és még be akartunk szaladni egy elektronikai üzletben is Ikebukuro-ban, mert Ayaka Ipod-ot szeretett volna. Ez is megtörtént, majd irány a következő cél. Ayaka egyik bar
átnőjének volt zongora koncertje, és hivatalosak voltunk rá.
Épp időben sikerült oda érni. Nagyon szépen zongorázott :) És találkoztam a férjével is, aki magyar :D Magyarországon ismerkedtek
meg, és azért költözött Japánba és tanulta meg a nyelvet, mert japán a felesége :) És van két cuki kislányuk is :)

Haruko Anna-val és Aino

A koncert után beszélgettünk egy kicsit, majd haza indultunk.
Még bementünk az állomáshoz közeli CD-DVD boltba, ahol lehet venni az olcsó CD-ket.
És mit találtam!? *_____* YamaPi - Super Good,Super Bad CD-t az eredeti ár negyedéért *w* Természetesen nem hagyhattam ott, ez vissza nem térő alkalom volt *-* Ez lenne a kedvencem a CD-im közül, ha nem lenne a Hadakanbo. De az első hely ezen a listán azt a CD-met illeti meg, mert ahhoz YamaPi-vel való kézfogás is társult a megvásárlásakor *-*

Boldogságmámorban úszva ezek után kettéváltunk Ayakáékkal, mert ők még mentek bevásárolni kajából, én pedig haza felé vettem az irányt. Na igen, csak hogy az ajtóban jöttem rá, hogy mivel együtt mentünk el, nem vittem magammal kulcsot -.-" Telefonom nem lévén ugye, pedig nem tudtam felhívni őket. Így maradt a várakozás. Ezt a kb 2 óra hosszát az új szerzeményeim csodálásával és fotózásával töltöttem :D
És ma még a csillagok is látszódnak *-* A göncöl szekér is teljes pompájában fénylik *-* Ezt is volt időm bővel megfigyelni ^^ Végül is egy dwaejitokki-hoz csillagok is járnak,ne~ :)
Végül megérkeztek Ayakáék, és bejutottam :D

És akkor a képek:

Shinookubo-ban egy élelmiszer bolt oldalán Jang Keun Suk reklámoz valami fincsiséget :D (ez a haj xD vissza az előzőt! :D)

Ebben az étteremben evett Jang Geun Suk, ha minden igaz *-* Cuki az a malacka rajta :D


Ez az állmás felé menet készül. Egy aluljáró. Szerintem nagyon aranyos képek vannak rá festve, és még szivárvány is van *-*


Ayakáékra várva készült fotók ^^
Pózolj HongKi-s uchiwa-val *-* (a fejemet ne nézzétek, nem az a lényeg xD a 30°-os párás-fülledt meleg nem tesz jót neki :'D)
És az uchiwa másik fele:

Dwaejitokki és HongKi

djágaságom~


puszit neki! :D
Majd bejutottam a házba :D
Az új CD-im *_*

YamaPi - Super Good, Super Bad CD-je belülről is szuperül néz ki *-*

Az én kis bögyölőim az új társukkal ^^

A telefonboltban kapott ajándék *-*

És a kpop boltba kapott két ajándék matrica. FT Island/Jang Geun Suk



Azt hiszem ez a mai blog leginkább csak nekem volt izgalmas ^^ gomenne~

Holnap pedig nincs suli, mert Umi no Hi, vagyis a tenger napja van ^^

Bai-bai~

4 megjegyzés:

  1. Pedig nekem is, nekem is izgalmas volt! :D Végre eljutottam odáig, hogy bepótoljam a bejegyzéseidet, szóval most kicsit... öhmm... agyonkommentellek. ^^"

    Hát, a koreai kiejtésem még a dwaejitokiiba is belebukott. T_____T Viszont, annyira nagyon édes a tiéd. *-* Meg kell zabálni, imádni való. ♥ Rajongani pedig az egyik legjobb dolog a világon. ^^

    A koreai negyed nagyon szimpatikus a kis ajándékaikkal. :)
    És awww... Akarok menni ilyen olcsó CD-turkálókba én is. *______*
    LM.C~ És KAT-TUN: WHITE single. ♥

    Örülök, hogy ilyen tartalmasan töltötted a várakozást. :D A képek is jók rólad, szóval~

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy neked is izgalmas volt :D Akkor már megérte megírni ^^

    A koreai kiejtés nehéz, szóval ezen sztem ne aggódj ^^

    Sajnos sokan nem tudják megérteni, milyen jó dolog rajongani. De ez azért van, mert nekik nincs semmi, amiért ennyire tudnának lelkesedni.
    Szerintem is az egyik legjobb dolog rajongani, rengeteg boldogságot tud okozni. És barátságokat is szül. Ugye? :D

    Csendben megsúgom, de íííígérd meg, hogy mire megyek haza elfelejted, de 2db volt a LM.C - 88-ból, én pedig rád gondolva megvettem mind a kettőt ^^ de tessék megfeledkezni addigra róla ^^

    VálaszTörlés
  3. Bizony. ♥

    ÚRISTEN!!! *_________* Nem mondod komolyan?! Istenem, de drága vagy. <333
    Nehéz lesz elfelejteni, de majd próbálkozom. ♥ Nagyon-nagyon szépen köszönöööm. *_*

    VálaszTörlés
  4. Igazán nincs mit :) Nem hagyhattam ott. Hangosan kiabált, hogy Valené akarok lenni :D

    VálaszTörlés