2011. jan. 1.

17

Hi Minna~

Itt most mindjárt éjszaka 1óra lesz. Este 8kor keltem fel, mert 17órán át aludtam O_O
Nem így terveztem, azt hittem, hogy majd délelőtt azért felébredek, ha már hajnali 3körül feküdtem le, de nem. Felébredek, ááá, még sötét van, korán ébredtem. De csak nem akart világosodni. Nézem az időt, este 8 O_O
Kicsit betett, hogy 2 napig nem aludtam ^^ Így végül is ma nem csináltam semmit ^^
Mikor felkeltem Van-san nem volt itthon. Hagyott egy cetlit, hogy elment venni a vacsihoz hozzávalókat. Hamarosan meg is érkezett, és neki állt elkészíteni a hamit.
Így nézett ki, mikor elkészült:
Fincsi volt :)

És íme, a rizsfőző gép :D

Jelenleg megy a TV, nem rég lett vége egy Arashi-s TV műsornak :D
És a KAT-TUN legújabb autó reklámját is már sokszor láttam ^^

Ayaka tegnap megmutatta, hogy milyen pizsiben alszik. Annyira hihetetlenül cuki *-*
Doraemon, egy Japánban nagyon híres mesefigura. Tavaly meg is választották az animáció japán nagykövetének ^^ És neki ilyen pizsije van *-*
Mondom ez de cukiiiii *-* ilyet én is szeretnék *-* Erre megjelent még eggyel, hogy azt kölcsön adja :D
Így mutatok benne:


Pár érdekesség, a házról.
Ha fürdeni, mosogatni, tehát meleg vizet szeretnél, akkor van a falon egy kis panel pár gombbal, és ott a megfelelőt meg kell nyomni, és akkor 45°-os vizet tudsz engedni. Ha pedig már nem kell, akkor kikapcsolod.
Szintén egy dolog, ami az energia takarékosságot szolgálja, hogy a WC tartályon van egy kis csap. Mikor lehúzod a WC-t, elkezd folyni a csapból is a víz, hogy kezet moshass, bele a tartályba. Így legközelebb azzal a vízzel húzod le a klotyót, amivel kezet mostál, és ezzel 2x használod fel a vizet. Praktikus, nee?
Valamint a WC-ben van egy külön papucska, amit csak ott használsz, ki nem jössz vele, és a szoba mamuszkáddal sem mész be. Mint ahogy az előszobába sem mész papuccsal. A papucsból egyből a cipődbe lépsz. Így szinte semmi koszt nem hozunk be. Valamint az előszoba kicsit lejjebb van, mint a lakás szinte.

Most csak ennyi voltam :)

chuu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése