2011. jan. 20.

ez is az is :)

Yo~

Pont ma 3 hete, hogy itt vagyok Tokyo-ban *-* Hihetetlen, hogy már 3 hét eltelt :)
Eddig minden rendben ment, és nagyon jól érzem magam :)
Tegnap előtt sikerült egyedül megvennem a vonatbérleteimet, ami jó, mert így spórolok, viszont új utat kellett megtanulnom xD És így is maradt a 3 átszállás, nem úsztam meg ^^ Tegnap már az új útvonalon mentem. Ayaka felírta, hogy hol kell átszállnom, és sikerült *-* Yupppyyyyy, nem tévedtem el :D
A bérlet vásárlás is sikeres volt :D És nem is volt olyan nehéz :) A papírokat oda adtam, és rájöttek, hogy mit szeretnék xD Mondjuk papírt is kellett kitöltenem, de azzal sem volt gond :) Elmondták, hogy hova mit kell írni, megértettem és beírtam :)
Mivel 2 bérletet kell vennem, át kellett mennem egy másik irodába is. Épp készült a bérletem, mikor az előző hölgy rohan befele, hogy szánja-bánja, de elrontotta a bérletem, mert rövidebbet adott ^^ Így miután elkészült a másik is, vissza kellett mennem. Szegény, végig csak bocsánatot kért :) Majd kijavította, és még elnézést-ajándékot is kaptam :)

Ma tesztet írtunk a suliban. Mindennap 8.40 körül szoktam beérni a suliba, vagyis 20 perccel csengetés előtt. Persze ma, mikor tesztet írtunk, késett a vonatom -.-"
Viszont, ami nagyon jó, hogy ha késik a vonat, akkor az állomáson osztogatnak igazolást, amivel munkahelyen/iskolában igazolhatod, hogy azért késtél el, mert a vonat is késett, és nem azért mert elaludtál :)
Így az igazolást gyorsan elvettem, és futottam a suliba :) Az egyik tanár pont csinált vmit a suli előtt, és széles vigyorral fogadott, mikor már messziről látta, hogy futok :D Mellesleg nagyon kakkoi *-* Miura-sensei láw :D

A teszt sztem nem volt nehéz ^^ És én végeztem elsőnek :D Majd holnap megtudjuk az eredményt :)
A teszt után folytatódtak az órák. Utolsó órán bingóztunk. Csak ez hiragana-s bingó volt :D És nekem lett elsőnek bingó :D Így kaptam egy zacsi finom cukorkát ^^

Tegnap pedig találkoztam egy barátommal, akivel még otthon kezdtem el levelezni. Mivel Amerikában tanul, csak keveset van Japánban. Most pont itt van, de jövőhéten megy is vissza.
Suli után találkoztunk Ikerbukuro-ban, mert hogy oda eltalálok :D Sikerült könnyen megtalálni egymást :)
Odaiba-ba mentünk. Nagyon szép hely *-* A Rainbow Bridge (Szivárvány Híd) is ott van és nagyon szééép *-* Na meg hatalmas :)

És van egy Szabadság szobor copy is :D
És van egy hatalmas pláza szerűség is, de mégsem az. Rengeteg üzlet van, na meg a Sony-nak egy részlege, ahol rengeteg érdekes dolgot ki lehet próbálni :) Volt pl 3D-s terem, és annyira igazinak tűnt az előttem úszkáló jegesmaci, hogy legszívesebben oda mentem volna megdögönyözni *-*
Ez után benéztünk egy játékterembe is. Ez itt nagyon népszerű. Na de nem olyan kell elképzelni, mint otthon. Itt nem pénznyerésre megy a dolog :) Van rengeteg gép, tele többnyire játékokkal, amiket kilehet halászni markólógéppel :D Ki is próbáltuk, és 2 mackó is kiesett :D Nem tudom, hogy mennyire emlékeztek a Gondos Bocsok című mesére, én nagyon szerettem kis koromban :) Otthon sehol se látom, viszont itt elég népszerűnek tűnik, mert már több helyen is láttam *-* És itt is volt olyan gép, amiben Gondos Bocsok voltak *-* És 2 is kiesett *-*Így most egy a telómon, egy pedig a táskámon lóg :D Bár az helyesebb, hogy a telefonom lóg rajta xD A
telefonomat itt csak zenehallgatásra és idő nézésre használom, mert már anya felfüggesztette, így nem vagyok rajta elérhető. És még nem sikerült telefon vennem. :S Na de majd hamarosan, remélem :)
A maci halászás után készítettünk purikura-t is :) Tudjátok, a kis képecskék, amiket ki lehet díszíteni.

És a gép adott hozzá ajándékba 2 doboz műszempillát is xD
Majd ezek után elmentünk kajálni, mert már elég éhesek voltunk :) Okonomiyaki-t ettünk *__* Hogy én azt mennyire szereteeeem *-* Na meg Calpis-t ittam hozzá, ami megint csak nagyon finom üdítő :) Van bubis, és bubi nélküli változata is :) Imádom.

Ezt a képet a suliban csináltam, mert ott is van természetesen ital automata, és vettem egyet :)
Egy másik helyen árultak crepes-t, ami nagyon népszerű édesség. Az egész úgy néz ki, hogy sütnek egy hatalmas palacsinta szerűséget, és bele teszik, azt amit kiválasztottál, pl banán, eper, fagyi, tejszínhab, szóval ilyen nyalánkságok :D Majd mint a fagyi tölcsért, felcsavarják, és már nyamizhatod is befelé :D és über fincsiiii~ *-*
És itt minden kajáról látsz egy makettet kirakva, hogy tudd, hogyan is fog kinézni amit rendelsz. És teljesen élethű makettek, az ember legszívesebben bele harapna ^^
Ezek után megnéztük a gyönyörűen kivilágított óriáskereket is, de mivel 50perc volt a menet idő, és már elég késő volt, végül kihagytuk :) Sajnos a fényképezőmben az elemek megadták magukat, így mire távolabbra értünk, már nem tudtam lefotózni ^^

Ez még oda fele, amikor világos volt. De kivilágítva az igazi *-*
Nagyon jó nap volt, és gyönyörű helyeket láttam :)
Nori (így hívják) megkérdezte, hogy milyen dolgok furcsák itt nekem. Elég sok minden, de pl az hihetetlen, hogy többen lakják Tokyo-t, mint Magyarországot, és még is negyed annyi szemetet se látok az után, mint Kecskeméten... Budapestről nem is beszélve... Még a rágót se dobják el. Itt minden be van csomagolva több soron, pl a rágó külön szemenként is be van csomagolva. De nem dobják el a papírkát, hanem zsebre teszik, majd mikor kiköpik a rágót, előveszik az eltett papírt, és abba teszik bele, majd dobják ki. Na meg pl, szétdobált cigi csikkek sincsenek... Van-nak pl volt egy külön erre a célra kitalált dobozkája, amiben elnyomod a csikket, majd persze benne is hagyod, és zsebreteszed. Ezt otthon is lehetne alkalmazni... És a vonatot sem divat összefirkálni, kiszaggatni az ülések huzatát, vagy éppen a rágónkat az aljára ragasztani... Ez ugyan akkor Magyarországra nem mondható el. hm.. Azon gondolom már nem lepődik meg senki, hogy a szemetet is szelektíven gyűjtik, otthon is :)

Na és akkor pár kép:

azok a bizonyos ellenőr kapuk az állomásokon

közelről is egy kép :)


az italautómaták :) órási a választék: hideg-meleg, dobozos-üveges, kávé, tea, üdítő, kakaó.
amúgy ugyan ilyen automaták cigis változatban is megtalálhatóak.



sajna az útvonal változással már nem erre megyek hazafelé, de eddig a vonatról mindennap csodálhattam *-*


az induló vonatok


az állomásról hazáig vezető utam kedvenc része :) gyönyörű <3


és itt lakom. Magyar számozás szerint a 2.-on, viszont a japánoknál nincs földszint, azt az első emeltnek számolják, így itt a 3. emeltnek számít.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése