2011. jan. 15.

suli

Yo!

Hogy vagytok? Én túl vagyok a suli első hetén :)
Kedden volt az első tanítási nap a hétfői ünnepnap miatt.
Az osztályfőnökünkkel, Nakashima-sensei-el voltunk. Minden hétfőn és kedden vele lesznek óráink. A többi napon pedig más tanárokkal.
Szerda az Saitou-sensei. Ő a kedvenc tanárnőm ^^ Nagyon kedves, és YamaPi fan :D
Csütörtök Hirakawa-sensei. Ő az egyetlen férfi tanárunk ^^
Péntek pedig Fukushima-sensei.
Mindegyik tanár nagyon kedves, az órák jó hangulatban teltnek :)
Az osztálytársaim is mind kedvesek :) Időközben érkezett még 3 diák, két koreai srác, és egy orosz csajszi, így most a létszám 14 fő, azt hiszem ^^
Az összetétel: kína, korea, 1 svéd, 1 orosz és én :D
Pár kép az osztályteremről:
Kezdetnek a hiraganákat ismételtük át, amit azért untam kicsit ^^ De a többi részt élveztem :D Eddig mondjuk leginkább olyanokat tanultunk, amiket már tudok, de végül is még az elején vagyunk, majd jönnek a nehezebb részek is :) És egy kis ismétlés sem árt :) Na meg vannak dolgok, amik most jobban elmélyültek azért ^^
Egy nap 4 óránk van. 50 percesek az órák 10 perces szünetekkel.
Reggel 9kor kezdődik az első órám, és 1kor végzek.
A suliba az út elég sok idő. Reggel a 7.25kor induló vonattal megyek Houya-ból, mert hogy ott lakom ^^ Houya-ból átmegyek Ikebukuro-ba. Na ezen a vonaton vannak a legtöbben. Én ennyi embert még nem láttam. O_O És felpréselik magukat a vonatra. Sokaknak nincs is lehetősége a kapaszkodásra, de nincs is rá szükség, mert egyszerűen nem lehet elesni, ugyan is minden szögből tart a tömeg xD És mivel rendszerint megfagyok reggelente, ez jó szokott lenni, mert nem fázik az ember a vonaton :D Mondjuk ez szép és jó, de nem akarok belegondolni, hogy mi lesz nyáron xD
Térjünk inkább vissza sztem az útra :D Tehát, miután megérkeztem Ikebukuroba, az embertömeggel lesodródom a vonatról, és átnyargalok kb 5perc alatt a következő vonatomhoz, amivel Akihabara-ba megyek. Azt tudni kell, hogy hatalmasok az állomások, és még elképesztő embertömeg nélkül se könnyű megtalálni a saját vonatodat, ha nem tudod, hogy merre is keresd. Szerencsére Ayaka leírta nekem, hogy melyik vonatlat keressem, így könnyebb dolgom volt. Mert hogy egy állomásról több vonalnak is mennek vonatai, ráadásul rengeteg irányba O_O Így, még a vonal ismeretével is jön a következő feladat, a helyes irányba menő vonat fellelése :D Szerencsésen sikerült az a művelet is eddig minden lakalommal :D Mondjuk ez számomra elég hihetetlen xD
Miután megérkeztem Akihabara-ba, már csak egyszer kell átszállnom, arra a vonatra amelyik Ryougoku felé megy, ugyan is ott a sulim :) Ez szerencsére már csak 2 megálló, szóval kb 5 perc, és nem 20-25, mint a másik kettő :)
Az utazás úgy működik, hogy nekem egy Pasmo nevű kártyám van, amire az ember tölt legkevesebb 1000yen-t, és addig utazgat vele, amíg az le nem fogy. Ezután kénytelen újból feltölteni, ha szándékozik megint utazni. Persze többet is rá lehet tölteni, de ez a minimum. Ellenőrök nincsenek,csak kapuk. Sok kapu egymás mellett, amin érzékelő van, amihez ha az ember hozzáérinti a kártyáját kinyílik, és szabad az út, hogy megkeresse a maga vonatát. Ez a rendszer így elég gyors, az emberek csak mennek, oda nyomják a táskájukat, pénztárcájuk, mert hogy ezeken keresztül is érzékel a gép. Ha megérkezett ez ember a célállomásra, ugyan ez megint megtörténik. Így a gép érzékeli, hogy mennyit utazott a páciens, és levonja a díjat, valamint ki is jelzi, hogy mennyi a még felhasználható összeg a kártyán, vagy ha épp kevés, akkor nem enged ki. Ilyenkor az ember a kapuk közelében lévő gépeknél feltölti kb fél perc alatt a kártyáját, és már szabad is az út :)

Az állomásról 10perc sétával elérek a suliba. Még 10-15 percem szokott lenni az óra kezdetéig.
Képek az osztályteremről:

Na és a WC :D otthon nem, de itt azok a bizonyos hírhedt WCk vannak, felszerelve egy gombos panellel, valamint fűtött ülőkével xD



És ezzel most be is fejezem az írást, mert megyek készülődni, ugyan is hamarosan indulunk AKANISHI JIN koncertre *______*

És mennyiért? Nem akartam elhinni, de 1500, azaz ezerötszáz yen-ért hozzá jutottam a jegyhez *-* Ez vissza nem térő alkalom, ennyiért soha az életben nem fogok eljutni, szóval a spórolási ellenére se tudtam neki ellenállni *-* Nem hiszem el, hogy hamarosan lárhatooooom *-*
YamaPi koncertre miért nem tudok szerezni 20.000 yen alatt? T____T
Na de most ennek azért nagy örülés van :D Tegnap, mikor mondta a vonatállomáson, hogy ha szeretnék holnap (azaz ugye ma :D ) mehetünk Jin koncertre 1500yenért, ott ugráltam XD nem néztek furcsán :D
Itt egy vidi is, az egyik kedvenc számom Jin-tól, a Lovejuice. Tessék végignézni ;)


Mindenkinek szép napot! Még csak reggel 8, itt a hétvége, pihenjetek sokat ;) És hallgassatok sok Jin-t :D

chuu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése