2011. jan. 16.

Akanishi Jin Yellow Gold Tour 3011 Saitama


wááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá~~~~~
tegnap, tegnap, úristen a tegnap hihetetlen volt *-* űbercsúscsszuperfantaszikus *-*
LÁTHATTAM JINT ÉLŐBEN!!!!! *_*

huhh, na, akkor az elejétől :D

Tegnap előtt mondja Ayaka, hogy van 1500yen-ért jegy Akanishi Jin koncertre, szeretnék-e menni?
O_____O IGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!
Így el lett döntve elég gyorsan :D
Csak pár napja érkezett vissza Jin az USA-ból, én nem is tudtam ^^

Fél5 körül indultunk itthonról, és elég hamar ott is voltunk. Találkoztunk a csajszival, akitől a jegyeket vettük, olcsóbban ugye ^^ A barátnője babát vár, így nem tudott eljönni, ezért adták el a jegyeket.
Még volt egy kis időnk, így szétnéztünk. Lehetett vásárolni pár dolgot is, mint fényképek, plakát, póló, de nem voltak vmi olcsóak, így nem vettem ^^ Uchiwa-t szerettem volna, de az nem volt :( Na nem baj, az élmény a lényeg :)
A koncert Saitama-ban volt, a Saitama Super Arena-ban, aminek a környéke gyönyörűen ki volt világítva *-*



40 perccel a koncert kezdete előtt elindultunk befelé. Elég gyorsan bejutottunk, ami mondjuk sztem a sok bejáratnak volt köszönhető :) A helyünket is gyorsan megtaláltuk. És nagyon jó helyet sikerült kifognunk *-* Nem voltunk túl messze, és mindent tökéletesen lehetett látni.
A hátra lévő fél órában egy DJ nagyon jó számokat nyomatott, és a csajszi, akitől a jegyeket vettük is megérkezett :) Majd miután mindenki a helyére került, és telt ház lett, hirtelen elaludtak a fények, és felharsant a zene. *-*
Angolul magyarázott, video a háttérben, táncosok bukkantak fel, de ekkor Jin még sehol. Majd egyszer csak a színpad közepéből egy gömb emelkedett ki, amiben Jin csücsült *-* Először pillantottam meg Jin élőben *-* Hihetetlen, még most sem hiszem el *-*
Majd a dal vége felé kijött a gömbből, és átsétált a színpad elején elhelyezett dobfelszereléshez. Elkezdett dobolni, majd énekelni, végül pedig dobfelszerelésestől a magasba emelkedett *-* Úgy nézett ki a dolog, hogy volt a főszínpad, amiből egy keskenyebb rész vezetett előre, egy kisebb körszínpadhoz. És annak a keskenyebb résznek a közepe emelkedett fel, a nagyszínpad felőli végén egy kör alakú résszel, amin Jin a komplett dobfelszereléssel csücsült. Ez így a magasba emelkedett, majd elkezdett, mint az óra mutató, egy kört megtenni. Középen időzött egy ideig, majd a kört befejezve vissza ereszkedett. Így ment le az egész szám.
Majd jött sok táncis dal, fantasztikus koreográfiákkal. Eszembe is jutott Zoli, hogy ezt neki is látnia kellene, mert tutira nagyon tetszene neki :) Jin-t amúgy is szereti :D
Valamint voltak hatalmas gömbök, amik úgy néztek ki, mint ha vki buborékfújóval fújta volna őket, és a fényekben úgy is csillogtak *-* Gyönyörű volt.
Aztán jött egy szám, amit még nem hallottam előtte, de egyből beleszerettem, mert szerintem gyönyörű *-* Body Talk. Imádom

Eddig csak angolul énekelt, majd jött egy régi száma, ami már japánul volt, és én nagyon szeretem, a Care *_* És ezt már csak az tudta fokozni, hogy a Murasaki követte, szintén kedvenc számom. ♥ A murasaki lilát jelent. És miközben ezt a számot énekelte, az egész színpad lilában úszott. Eszméletlen gyönyörű volt *-* Még bele is könnyeztem >.<
Majd Jin új ruhába vedlési idejét kitöltötték egy táncolós, break-elős, és egy kicsi diabolo-zós résszel :) Végül Jin visszatért, és folytatta az A Page és a LOVEJUICE számokkal.
Ezekért szintén oda vagyok ^^ És ezek közben megint az a régi Jin volt, akit anno megszerettem. :)
A Lovejuice-t 3 új száma követte, bejövősek *-* És szerencsére a Wonder sem maradhatott ki, a középső kivetítőn a klippel :)
És, amit nem tudtam, hogy van egy Ryo-val közös számuk ^^ Csak pislogtam, hogy miért van a vidiben ott Ryo xD
Volt egy rész, mikor Jin egy nagyon dobozba be lett csukva, majd egy hirtelen a színpadról lerántott lepel alatt felbukkant.
Természetesen az a rész sem maradhatott ki, amikor éneklés közben egy emelvényre állva végig tolják a csarnokban, hogy közelebbről is láthassa a közönség. A magasabban ülők kedvéért ezt megismételték egy daruszerűséggel is *-*
A koncert közben 3 nagy kivetítőn lehetett nagyban nyomon követni, hogy mi zajlik a színpadon. Mivel ideáig Jint csak egy képernyőn keresztül láthattam, nem akartam még koncerten is egy kivetítőn keresztül nézni, így inkább a színpadot figyeltem. De azért félszemmel a kivetítőt is, hogy az arcát is jól láthassam ^^
Na meg az a rész, amikor a színpad körvonalának a kivilágítása a szivárvány színeiben pompázott *-* Itt megint nem bírtam ki könnyezés nélkül >.< A wonder után még 4 dal következett, majd a 20.-al a 2órás csoda a végéhez ért. Még Jin bemutatta a táncosokat, akik mind jól megölelgették. Látszott, hogy barátokká váltak a sok együtt töltött idő alatt :) Végül elköszönt, és lement a színpadról.

Fantasztikus volt! Jin, doumo arigatou gozaimashta!!!

És pár kép, amit nem én csináltam, mert tilos volt a fozótás ^^

Köszönöm, hogy ott lehettem, felejthetetlen élmény volt. ^^
Igazából nem bíztam benne, hogy eljutok egy koncertre is, mert olyan drágák szoktak lenni a jegyek. De szerencsém volt. Óriási szerencsém. És nem most először. Az, hogy itt lehetek is, úgy gondolom, hogy a szerencsének is köszönhető, mert rengeteg véletlen is kellett hozzá. Sokszor történek velem olyan véletlenek, amik miatt úgy alakultak a dolgok, ahogy szerettem volna. Persze ezek sokszor egészen apró kis dolgok voltak. De hálás vagyok ezért a sorsnak, vagy nem is tudom minek nevezzem. Hálás vagyok, és köszönöm, hogy olyan emberekkel vett körül, akik támogattak. Köszönöm nekik!

anoo... azt hiszem, kicsit elkanyarodtam a koncerttől >.<

A tarcklist:


- Yellow Gold (new version)
- Christmas Morning
- Magnitude
- Bass Go Boom
- I.N.P
- Oo wah
- Body Talk
- care
- murasaki
dance
- A page
- LOVEJUICE
- Paparats
- Hey Girl!
- Pidon
- WONDER
- Fifth Season
- Yellow Gold
- My MP3
- Tipsy Love
- Eternal

Ééééés, ma megtudtam, hogy állítólag YamaPi is ott volt a koncerteeeeen *-* >.<>♥___♥ wáááá, nyunyunyunyunyuuuuuuuuu~

Ma is van konci, és Ryo gitározik:)

És végül pár video, amik ugyan nem a koncerten készültek, de a zene a lényeg :)

Body Talk - mert gyönyörű


Care - ez is nagyon szééép


Murasaki *-*


hogy új is legyen - Paparats


És az abszolút kedvenc az újak közül - My mp3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése