2010. aug. 11.

Ayaka :)

Yo!

Múlthéten kedden 12.10kor futott be Ayaka vonata. Sanyi megkérdezte, hogyan fogom megismerni XD Hát mondom japán, biztos nehéz lesz XD Szóval egyből kiszúrtam :D
Már nem narancssárga ugyan a haja, mint a fotón, amit láttam előtte róla, de azért így is sikerült egyből kibökni :D
Ő is felismerhetett gyorsan, mert széles mosollyal közeledett :) Puszi-puszi (ezen meglepődtem, mert a japánoknál nem szokás^^) majd bemutattam anyát is, és irány a kocsi.

Először kiültünk egy kávézó teraszára szüpürtyülni egy üdítőt, beszélgetni egy kicsit és megbeszélni, hogy akkor hogyan alakuljon a program.

Elsőnek a Leskowsky hangszergyűjteményt mentünk el megnézni. Ayaka kedvence a zsiráf zongora volt :D Mert hogy ugye Ő zongorista, és a zsiráf a kedvenc állata. Még a pizsije is zsiráfos volt :D Meg mutatott fotót az otthoni zsiráfgyűjteményéről. Hát, rengeteg van :D

Ezután városnézésre indultunk. Kodály intézet, templomok, városháza, színház, Malom tetejéről a város, stb.

Na meg vettem egy Japánról szóló könyvet, ami limitált kiadás és csak az újságosoknál lehet kapni, és nagyon olcsó :D
Olyan 5körül jöhettünk haza. Anyáék neki álltak csinálni hamit, mi pedig beszélgettünk ^^

Jah, és kaptam japán sütit, amiben kis ajándék van :D Olyan kindertojás feeling :D És nagyon fini volt ^^
Na meg hozott kagylót is, de azt még nem csináltuk meg :P Rizzsel kell összefőzni. Kíváncsi vagyok^^


Sok mindenről beszélgettünk, nevetgéltünk, megmutatta térképen hol lakik (vagyis hogy hol fogok én is lakni :D), hol a sulim, ilyenek :)
Jah, és kiderült, hogy az anyukája nagy MatsuJun fan XD Mindig megy Arashi koncertekre is :D És még meg is nyert egy Disney Land-es talit vagy mit velük orbitálisan sok vonalkód beküldésével XD Erre én, hogy de aranyoooos, biztos nagyon jó arc anyukája van :D Erre Ő: Neeeem, tiszta buggyant xDDDD

Na meg megtanított darut hajtogatniiii *_____* Már nagyon régóta szerettem volna megtanulni, mert Japánban a daru a béke szimbóluma, csak könyvekből sehogy se ment, és nem ismertem olyat, aki megtanítson. Na de most már profin megy :D Egész picik is ^^ Bár ebben Ayaka azért verhetetlen maradt, olyan minit is hajtogatott másnap :P Meg mutogatott fényképeket Takeshi-ről (a férje :) )meg Törökországról, mert Magyarország előtt még oda is beugrott :P
Kb hajnali fél1ig voltunk fent, aztán döntöttünk úgy, hogy alszunk :)

Másnap reggel fél9kor keltünk, ugyan is már 9kor jöttek a gyerekek, mert anya egyik bnője, Ildikó óvónő és gyerektábort tartott nálunk ^^ Nem sikerült teljesen a reggeli végére érni mire megérkeztek. Aztán Ildikó felbuzdulva rajta, hogy Ayaka tud darut hajtogatni, kitalálta, hogy tanítsuk meg a gyerekeket is :P
"-Gyerekek, itt ez a japán néni, Ayaka. Megtanít titeket darut hajtogatni!" XD
Így hát nagy daruhajtogatás vette kezdetét. Ayaka nagyon szereti a gyerekeket, szóval élvezte^^ Majd megérkezett Adri is ( neki ezer köszönet, mert rajta keresztül ismertem meg Ayakát^^) és ő is becsatlakozott :D

Ebéd után nem sokkal mentünk be városba. Először a Szórakaténuszt néztük meg. Nagyon tetszett Ayakának, na meg nekem is ^^ Még japán játékok is voltaaak *_____*
Aztán kifelé menet a bácsika beinvitált mienket a Naiv múzeumba is XD Hát nem túl lelkesen, de bementünk, és végül jól szórakoztunk XD Még a Nobuta powaaa, chuu nyuu-t is be kellett mutatnom XD

Innen pedig a Vadasparkba vezetett az utunk. Rögtön kis kiszúrtuk magunknak Brúnót, a tigrist :D Olyan hatalmas és gyönyörűűűűű *_____* De már nagyon éhes volt, és amikor a gondozó elment vmiért hangosan ugatni kezdett XD komolyan, úgy ugatott, mint egy kutya, csak sokkal hangosabban :P Zengett az egész vadaspark xDDD
Viszont az én személyes kedvencem Mogyoró, a prérikutya volt^^ Annyira kawaiiiii *_________* Úgy megdögönykéztem volna^^
Az oroszlán már nagyon haragos volt, mert éhes volt, és ahogy álltunk a kerítése mellett, egyszer csak neki ugrott o_O Mi meg akkorát visítottunk, meg hátra ugrottunk vagy 3 métert XD
Az összes állat iszonyat cuki voooolt >.<
Aztán kifele menet Ayaka vett olyan kis cumót, hogy bedobsz egy 100ast, és kiad vmi meglepit. Tudni kell, hogy Ayaka iszonyatosan fél a békáktól :P És amikor elkezdte kibontani, hirtelen eldobta, mert furi zöld színe volt, és biztos béka XD Majd kibontottam neki, és mutattam, hogy neeem, ez nem béka :D "De biztoooos? O___O" XD Mondom igen, ez csak műtakony XD
Végül nagyon megtetszett neki, hogy rádob, felragad, lehúz :D


7 körül értünk haza. Amíg anyáék készítettek hamit mi néztünk vonatot, meg elvoltunk. Végül a 20.47-essel ment el :) Kb negyed óra múlva már írt is sms-t, hogy mégegyszer nagyon köszöni, hogy itt lehetett és nagyon jól érezte magát :) Hát nem aranyos?^^
Másnap meg repült tovább Chicago-ba, mert X Japan (egy japán rock együttes) koncert volt o_O Egyik nap ment a másik nap pedig vissza jött Mo-ra, majd haza Japánba :)

Annyira örülök hogy itt volt :) Csak hiányzik^^
Hihetetlenül aranyos, biztos vagyok benne, hogy jó lesz náluk lakni :) És segít kint munkát is találnom :)
Mondta, hogy elmehetnénk majd Aomori-ba is ( Kecskemét testvérvárosa amúgy:P) mert ott laknak a szülei és ő is ott született :)
És majd kölcsönösen tanítjuk egymást, ő japánul és magyarul :D
Amúgy nagyon ügyesen beszéli a magyartot :D De ezt nem hajlandó elismerni XD És van egy kis füzetkéje, amit visz magával, és ha új szót hall, akkor jegyzetel. Olyan alapszavak is szereplenek benne, mint a "Bazd meg - Basszátok meg (persze, a ragozott alak is :D). na meg a "Faszom ki van" XD
És a kedvencem: " Kő kóla genyó?" XD És ehhez még egy rajos kézmozdulat is társult XD Amikor bemutatta szakadtam a röhögéstől XD

Jah, és tiszta poén, hogy Takeshivel Budapesten ismerkedett meg :D

Január, jajjjj de várom máááár *___________*

Ayaka, mata ne!!! ~.^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése