2010. aug. 19.

Nippon Groove \(^o^)/

Yo!
Nippon Groove.
Egy olyan party, ahol főként jpop és kpop szól :D Így hát Adrival gyors elhatározásra jutottunk, hogy ilyenre nekünk mennünk KELL :D
Szerencsénkre pont a következő héten tartották a soron következő party-t, mi perdig természetesen mentünk :D Szóval pénteken NG-n voltunk ^^


Mimi-vel egyszer néztünk manga-kislányos műkörmöt, amit be is szereztem a NG-re :D Funny volt xDA 20.10-es busszal mentünk fel, már a buszon nagyon felvoltunk pörögve, az alkalomhoz illő zenéket hallgattunk, és vidámkodtunk nagyon :D
A Diesel-ben volt a buli, aminek nagyon örültem, mert hát ugye a szép emlékek :D (LM.C konci *____________*) Meg hát így könnyen meg is találtuk ^^
Miután két (igen csak illuminált állapotban lévő) idegen csajszival túlestünk pár party fotón, be is mentünk :)
Mivel már a bepisilés határán álltam ( még jó
, hogy szobatiszta vagyok :D) először a mosdót céloztuk meg. És itt kiderült, hogy híres vagyok xD Yeyyy! :D Ugyan is egy csaj oda jön, hogy

cs: Nem te mész japánba?
Én: O___O *döbbb* De igen O____O
cs: olvasom a blogodat! :D
Én: O______O De jó! :D

Hát ez tiszta pozitív :D Mindigis mondtam, hogy celeb vagyok :D


Az éjszaka további részében is néha összefutottunk, és mindig kedvesen mosolygott a csajszi :D Sajna a döbb-től elfelejtettem megkérdezni a nevét ^^"

Ahogy nézelődtünk, egyszer csak körülöttünk termett pár ázsiai, és táncolni invitáltak. De egyikük már elég K.O volt. Őt nevezzük csak simán Club-nak, mert egy Club-os pólót viselt, és a nevét (szerencsére) nem tudom -.-" Ugyan is nem volt hajlandó jó darabig leszállni rólam, akár hogyan is próbálkoztam.(magyarul nem tudott) Annak a reakciómnak siekerült lekoptatnia, amit az váltott ki, amikor beleharapott a nyakamba -.-" Jahm, és nem, még nem változtam vámpírrá xD Később Adrit is betámadta, de rajta nem lógott olyan sokáig, majd végül csak megtalálta a zsák a foltját....
Szerencsére a későbbiekben sikerült a normálisabbjaival összespasnolni :D Mint kiderült, mongolok voltak. Páran magyarul is beszéltek. ^^ És Timu volt a legmókásabb :D
Olyan 3körül mentünk ki 4en beszélgetni. Majd 1órés röhögcsélés után mentünk még vissza, és fél 5ig még denszeltünk :D
Hajnali 5kor pedig sajna vége szakadt a mókának, mert záróra volt ^^ Nekünk pedig még 1óra a buszig. De szerencsénkre a mongolok elszórakoztattak minket addig :D
Az első buszra sajna nem fértünk fel, a következőn pedig a lépcsőn utaztunk hazafelé. Így aludni nem tudtunk :P Adri dőlt a falnak, én pedig Adrinak. De mindig lecsúszott a fejem, amire én is meg ő is felébredt XD

Sanyi várt minket a buszállomáson, és irány az Auchan, mert be kellett szerezni pár dolgot, ugyan is este házi party nálunk, Emese szülinapját ünnepelendő :D
Mi még az Auchanban is pörögtünk, és elkezdtünk táncolni amikor szólt a Cotton Joe XD Senki se nézett furin :D
Majd itthon elpakoltam a vásárlás eredm
ényeit, lezuhanyoztam, és neki álltam doramat nézni :D Kb egy óra múlva be is aludtam, és 3kor ébredtem, amikor Csabi hívott. Innnetől folytatódott a dorama nézés :D

Huhh, azt hiszem ez sok lesz xD szóval inkább tömören :D

Megérkezett Adri és Csabi. Majd nem sokára a többiek is. Mindenki fogyasztott rendesen, szólt kpop és jpop is sok más music mellett, sőt volt amelyiket vissza is kérték :D Kb 4kor feküdhettünk le. :DMásnap Tokio Drift nézés után neki álltunk összeganézni. Rendesek voltak, mindenki segített :) Miután elmentek, és csak Adri és Csabi maradtak, elkezdtük nézni a HanaKimi SP-t. Majd Emese visszajött, és csatlakozott :) Aztán Csabi ment, Adrit is haza vitte. Mi meg Emesével filmeztünk tovább. Elkezdtük nézni a Koizorát, közben pedig krumplit pucoltunk a brassóihoz. Ebből aztán az lett, hogy együtt bőgtünk, h szegény Hiro, miért kell meghalnia? T____________________T xD
Ez után Az egy gésa emlékiratai következett :D Ez kb este 8ig kitartott :D Ekkor ment Emese haza :)


És a (már megint) lemaradásomat ezzel pótóltam is :D Yeyy!

Tegnap Adrinál aludtam. Délután küldött sms-t, hogy este kimegyek-e játszóra. Mondom alap :D Így 9kor taliztunk ott. Jött még Szabó és Ruszka is. Olyan fél12körül mehettünk haza.
Palacsinta hammolás után (Adri leves, palacsinta, szedvics hammolás után xD) neki álltunk nézni a Ringu-t :D ( A japán Kör, ennek a koppintása az amcsi változat) Közben pedig jégkérémet hammoltunk :D


Másnap még élvezkedtünk kicsit a SuJu-ra meg SHINee-ra, majd jöttem haza:)



Ma pedig elkezdtem nézni a Proposal daisakusen-t ^^ De sajna csak angol felirat van hozzá. És még is. Nézem. o_O hihetletlen :D És ez mind YamaPinek köszönhető, ugyan is Ő a főszereplő ^^ Mikre rá nem tud venni, ne? :D ^^
A történet röviden, hogy épp Ken (YamaPi) élete nagy szerelme esküvőjén van, csak legnagyobb bánatára nem ő a vőlegény. Megtörténik a gyűrűs rész, a virágdobálás, beszédek, majd következik a régi képek vetítése.És ekkor feltünik egy tünédér. O_O Ken kérdezi, te kivagy. Erre ő, hogy egy YOUSEI O_O itt majdnem leestem az ágyról XD Azén képzeleltemben a tündérek apró, törékeny lánykák, gyönyörű szárnyacskákkal. Erre kaptam egy 40es éveiben járó, még csak kakkoi-nak se mondható fazont xD Ez very LOLlipop :D És ez a yousei visszaviszi abba az időbe Ken-t, amikor a fénykép készült, hogy megváltoztathassa a múltat, és ő lehessen az, aki végül feleségül veszi a csajszit ^^ És ehhez a varázsige: Halleluja chance! :D

Most pedig készülődök, mert megyek Mimi-nek japán órát tartani:)

kaorin deshita

chuuu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése