2010. aug. 30.

A táncos, a mangafigura és az ismeretlen

Yo!

Felkerült végre a Nippon Groove beszámoló ^^ Íme:
SoJ

Öhm, hát igazából nagyon mást most nem is tudok írni ^^

Voltak kint nálunk Mariannáék egyik este/éjszaka.

Tegnap pedig szórólapoztam Adrival és Emesével. Lejártuk a lábunkat, a derekam már majd le szakadt a végére xD
A központból indultunk és egészen a Széchényi-ig mentünk, ott is rengeteget szétszórtunk. Vissza fele elmentünk egy ház mellett, ahol egyszer Emesével voltunk házibuli féleségben. De csak beugrottunk, mert aztán mentünk Kéményseprők koncira^^ És a lényeg, hogy Emese megszólal:
E: Claudia, emléxel, itt voltunk egyszer!
Én: Igen, itt csapattuk neki a ping-pong-ot! :D
Egy hang a ház kertjéből: Most is jöhettek xD

Aztán összetalálkoztunk ZS-vel és Cico-val is. Úgy álltunk, h Emese, én, Adri. Zs ránk néz:
A táncos, a mangafigura és az ismeretlen xD

Utána pizzáztunk is egyet,mert nagyon éhesek voltunk. És kipróbáltuk a mogyorókrémes pizzát desszertnek :D És oishiiiii *___*

Aztán haza fele durr defektünk lett :S Találkoztunk az útpadkával, és a guminak annyi :S
Kisebb huza-vona után túljutottunk ezen a nehézségen is ^^ Haza vittük Adrit, én meg jöttem Csabihoz.

ennyi voltam :)

chuu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése