2010. aug. 15.

Tamagoyaki ^^


Yo!


Hétfőn (igen, megint le vagyok maradva xD ) kijött Ara, hogy megnézzük a News - Never Ending Wonderful Story koncit, mert még nem látta :)

Reggel 10 körül jött Ara.
Egyből neki is álltunk tamagoyaki-t csinálni ^^ Kapott egy sushi-s könyvet, és abban van benne a tamagoyaki, vagyis a japán omlett receptje ^^


Készül a tamagoyaki: Sajnos a végeredmény nem lett olyan szép, mint a könyvben, de finomnak finom lett ^^
(Azóta már csináltam Csabinak is, és az szépre sikerült ^^)

Omlettezés után még pattogtattunk ki kukoricát és neki álltunk nézni a koncit *______*
Én már rengetegszer láttam, de bármikor szívesen megnézem újra ^^ Arával meg pláne :D
Olyan kis aranyos volt, végig visítozott amikor Shige volt, na meg a nyakamba borult és úgy szorongatott, hogy a szuszt is kinyomta belőlem xD


Ha jól emlékszem, olyan 5 körül ment Ara haza.

Én utána még néztem YamaPi - Short but Sweet konciiiit *__________* Kyááááááá, annyira awww *____* Tényleg rövid, mert 50perc, de édes is :D <3


Ja, mata ne ~.^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése