2010. aug. 2.

ranker

Yo!

Ara mutatott egy oldalt, ahol kattingatsz, és a végén kiadja a rangsort.
Nekem ez jött ki:
(én is kiteszem persze, mint Ara, mert copy vagyoook XD)


RankNEWS Ranking
Favorite (Top) to
Least Favorite (Bottom)

Igen, így van :) Bár Kei-chan inkább 3 :P



RankKAT-TUN Ranking
Favorite (Top) to
Least Favorite (Bottom)
Ez pörfikt :D




RankArashi Ranking
Favorite (Top) to
Least Favorite (Bottom)

És ez is waste :)


Ééééééééééééééééés, holnap itt van Ayaka *__________* Már csak 1et kell aludni ^^

Ma taliztam Arával, csináltattam 8db igazolványképet, amit ki kell küldenem Japánba a sulinak (meg ne kérdezze senki miért ilyen sokat, passz)
Aztán még fagyi beszerzés, és irány a kozmetikus. Megint megkínoztattam magamat, jó kis gyantával, yeyy...
Aztán Arával elmentünk kínaiba, ettem isteni amerikai csirkééét *___*
Majd elmentünk, lassan már rutinból ( 笑 ) a kínai boltba, hogy nyálat csorgassunk XD És miközben Ara pórbált egy ruhát, kinéztem pár melltartót, és végül vettem egy szívecskéset ^^ Kawaiii *__*
Még benéztünk Ara mamájához, aztán vissza kozmetikushoz, ahol anyával taltam és jöttünk haza. Még megálltunk venni a holnapi kajcsihoz hozzávalókat :)

Ennyi voltam,
chuuuuu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése