2010. aug. 27.

ganguro powaaa XD

Saranghae YO!

Igen, már megint egy naaagyon über értelmes blog elé nézünk :

Hát akkor lássuk :D

Adrival kitaláltuk, hogy ganguro-nak ki kéne festeni magunkat xD Íme a minta példányok:

Hát nem gyönyörűségesek, egyem meg a sminkben tocsogó, bennszülött barna zúzájukat? xD

És hozzá a pasijaink: xD
Hát NEM kakkoik? xD

Tegnap dorama letöltős nap volt :D
Letölttem a Kanojo to Tadashii Asobikata-t, amiben Mizushima Hiro a főszereplő *___* és már meg is néztem ^^

Meg elkezdtem letölteni a Bloody Monday-t is ^^ Proposal után ez következik :D Ebben pedig Miura Haruma játszik *___________*

Letöltöttem a legújabb SHINee albumot is ^^ Tudom, ez nem dorama :P

Na meg Ara jóvoltából meglett a Bandage letöltö linkje is hun subbal, így azt is letöltöttem *________*
És awwwww *__* Jin über mega kakkoi ♥____♥
Kb saját magát alakítja szerintem, legalább is én ilyennek látom őt :) Egy olyan karakter, aki még ha néha fél is, és nem magabiztos, akkor is erősnek mutatja magát.
Nekem a zenék is nagyon bejönnek a filmben.

Itt egy PV, ami egyben a film címe is, Bandage:




És a trailer:



A napokban találkoztam egy ismerősömmel, aki valahol, valamikor (ezek a részletek nem fontosak), összetalálkozott egy általános sulis "kedves" osztálytársammal, Zsanival. Mi előg jóban voltunk, mondhatni barátnők. De aztán ahogy elballagtunk, és más felé vittek az útjaink, eltávolodtunk egymástól, ami talán nem is baj. Mindig is tudtam mondjuk, hogy van egy kis zizije a csajnak...
És Zsanika előadta az ismerősömnek, hogy én azért kezdtem el nézni az Inuyasha-t anno, amiből az egész Japán fanságom eredeztethető, mert ő is nézte. Cö, cö, cö... Na persze.... Nem inkább fordítva volt!? De igeeen :/
Na meg hogy én azért kezdtem el capoeira-zni, mert ő is capoeira-zott XD Ez az évszázad poénja XD Hogy nem szakadt rá a mennyezet XD Életében sztem egy capoeria mozdulatot nem csinált, még az alap állást sem tudja, nem hogy járt volna valaha is xD
Hogy lehet vki ekkora kamugép? :/ Ezt hívják úgy, hogy szánalmas...



ennyi voltam

chuu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése