2010. aug. 16.

kimaradt ^^"

Yo!

A lyukas agyammal nem elfelejtkeztem a hétvégéről, és egyből a hétfőt írtam le!? xD *Baka desu*

Szóóóval, múlt héten (na meg ezen is ^^) gyerek tábor volt nálunk, mert anya egyik bnője óvónő, és Ő tartott tábort. Pénteken bementem velük a busszal, és Emesénél aludtam.

Ettünk nagyon finom nem tudom milyen kaját, amit apukája csinált.

És átjött Evelin is, és horrort néztünk. Az árva. Ez volt a címe.
Én ált bealszok a horror filmeken, nem igazán tudnak lázba hozni :P Viszont Emese meg Evelin ott paráztak xD Én meg röhögtem rajtuk :D Ők meg nem akarták elhinni, h nem parázok XD
Aztán Evelin elment, mi meg még megnéztük Az emberi százlábút.
Háát, azért annyira nem cink, hogy rókázni kellene tőle. Sztem. :/ De elmebeteg lehet, akinek eszébe jutott.

Másnap pedig megnéztük a Paranormal Activity-t. Én asszem harmadszorra álltam neki újból megnézni, mert eddig elaludtam rajta xD Na de most sikerült végig nézni! Yeyyy! :D

Délután Ildikóék kihoztak minket.

Este pedig sütögettünk. (akkor is írtam egy blogot :D)
Sikerült Emesét leitatni :D Vicces volt xD Gabriel Franciscoooo xD na meg Alvin Francisco xD
Funny este volt :D Vizippantottunk is *___*

Na hát ennyi volt a gyors pótlás :D

chuu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése