2010. aug. 22.

Balaton

Yo!

Péntek-vasárnap Balaton.

Semmi kedvem nem volt elmenni.
Az egyik, hogy nem igazán vagyok egy Balaton-fan. A másik, hogy mivel sajna még mindig nincs melóm, így pénzem se :S A harmadik pedig nem kötöm az orrotokra^^
Lényeg, hogy 0 kedvvel, viszont annál több aggodalommal indultam el Balatonra Csabival és a haverjaival.

Voltak akik később érkeztek, kb 10en voltunk.

Pénteken sikerült vodkanarancsból beszüpürtyülni xD És így Arát elszórakoztatni telefonba xD És Bandage hun subbal *________* Awwwww~

Szombaton volt a fürdőzős nap. Mondjuk én jó ha negyed órát voltam a vízben. A Balaton tényleg nem nekem való....
Ami nagyon zavaró a helyben, az a sok puccos emberke. A többiek ott ájuldoztak, amikor láttak vmi méregdrága kocsit. Hát nekem inkább az ára kellene, az több élményt nyújtana, mint villogni egy méreg drága autóval. :/ Bár akinek telik rá, annak nyilván élményekre is. De azért még is csak elszomorító látni azokat az autókat, miközben tudom, hogy bármelyik árának kevesebb mint a feléből valóra válthatnám az álmomat. hm... De így is valóra fogom, addig úgy sem adom fel!

A nap legfunnybb része az volt, amikor közösségi Megasztár nézés volt :P Mindenki felváltva röhögött és küzdött a szúnyog invázióval xD

Ma már felkelés után egyből neki álltunk összepakolni, mert jöttek a helyünkre a nyaralóba.

Még lementünk a Balatonhoz, mert páran fürödtek, aztán irány haza.

Nem is volt rossz, bár azért évente egyszer elég ^^

Jahm, és a lényeg: lefoglaltam a jegyemet AnimeConra! \(^o^)/

chuu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése