2010. aug. 23.

macis fülbevaló

Yo!

Ma reggel korán kellett kelnem, mert
Adrinak megígértem hogy bemegyek vele a munkaügyibe. Végül nem busszal mentünk ,hanem Okaasan vitt be minket.

ÉS voltunk a cuki kínai fiús kínai üzletben :D Mert vettem a tüll szoknyám alá bugyikát :D Most már nem látszik majd ki a seggem xD

Aztán keretünk Massu-s/BigBang-es cipőt, de sajna nem találtunk :S

Aztán elmentünk kajálni a Himalájába. *_____* Nagyon bejött az a hely ^^ Isteni szezámmagos csirkét ettünk ^^ Oishiiiii <3>Adri meséli, hogy múltkor Szandra kiröhögte, amikor már nem bírta megenni, és egy zacsiban elvitte. Erre előkaptam én is egy zacsit, és beldúrtam a maradék husugombócaimat meg a rizst XD Adri meg röhögött XD

Aztán vettünk macis fülbevalót *_______* Így most már van egyen pólónk, nadrágunk, táskánk, hajcsatunk, gyűrűnk és fülbevalónk :D Remélem semmit nem hagytam ki XD

A buszon pedig a jegyemből darut hajtogattam ^^ Új szokás :P

Aztán
Adriéknál medencéztünk, meg napoztunk. És Adri tigrisbukfencet nyomott a medencébe XD

Még utána megnéztük a
SHINee - Lucifer koreot a neten, mert megakarjuk tanulni :D

Aztán még röhögtünk egy sort a szobában bizonyos szőrtelenítési szokásokon xD
Majd fél6 körül haza indultam :)

Funny nap volt :D vagy is rottyos xD

na megyek főzni pudingot ^^

Aztán pedig Proposal Daisakusen-t nézek :D

chuuu~




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése