2012. márc. 6.

Boom Shakalaka~♪




Yo~

Ezt most megnéztem, és még így éjszakára ki kell adnom magamból @(・●・)@

A Big Bang új MV-jét, a Fantastic Baby-t nézve kb ilyen fejem lehetett: (゚д゚ )? ? ?

A számot imádtam már első hallásra is, igazi jó kis party szám, remélem sokat bulizunk még rá NG-n, na de az MV

Ez már több, mint extrém xD Szállhatnak felém a rothadt paradicsomok, de szerintem az akkor is sok(k) xDD
Először is GD haja .___. Hát menten sírva fakadok, mi az a szőrzet a fején xD Hogy Hajnit idézzem: "Szerintem függöny akart lenni :DD csak elrontották és nem volt senkinek energiája még azt fésülgetni inkább rajta hagyták a kócot a fején.:D" Úgy érzem tökéletesen megfogta a lényegét ^^ De később se jobb, mikor a rövidebb változatában gyönyörködhetünk... A színével semmi gondom, csak az összes többivel. A csillagokkal feldobott börtön pizsama zakójában is gyönyörködtem volna, már ha a haja nem vonta volna el a figyelmemet...
Ha már a hajaknál tartunk, akkor T.O.P kék haja...
Taeyang bevezető része tetszik, ahogy a tetoválások előbukkannak az eltűnő dér alól, az jól nézett ki :) (remélem ezért a mondatért legalább egy paradicsomot megspóroltok ^^)

Viszont aztán meglátom GD-t abban a hegesztő maszkban, és megint kiül orcámra a WTF? kifejezés... A többi, kerítés szaggató gázmaszkos emberke már csak a hab a tortán ^^
Arról a részről, mikor GD kiskirályként ül azon a trónuson nem is tudok mit mondani xD
Ezután jön az a rész, ahol elvakít T.O.P világoskék haja ._. Mikor azt a részt énekli, hogy "mert az ég elég kék" arra gondoltam, hogy de a hajdnál biztosan nem kékebb xD

Taeyang része (és ő maga is) tetszett, még ha furcsálltam is az újból felbukkanó gázmaszkos barátainkat, akik ezúttal lenyugodva a kerítés szaggatásból, Buddhának képzelve magukat ülik körbe egy behatárolhatatlan mintájú tógában. xD

Daesung is igen csak tetszetős volt, szinte kezdtem úgy érezni, hogy hirtelen egy másik MV-be csöppentem :D De mire ide juthattam volna bevillan az üvöltő feje, amire egy gömb akváriumot húztak, amiből ráadásul még tüskék is kiállnak és mindjárt tudtam, hogy itt senki se cserélte ki titokban az MV-t xD Nem mintha T.O.P jobban festene üveg burával a fején xD

Seungri része okés, vonaglanak körülötte a csajok, az teljesen rendjén van :3 (remélem ezért még -1 paradicsom ^^)

Azt kell mondanom, hogy tökéletesen egyet értek azzal a résszel, mikor T.O.P azt a sort énekli, hogy "Tetőtől talpig magam vagyok a vizuális sokk" Van egy olyan érzésem, hogy az egész MV-vel ez lehetett a céljuk, mást nem igen tudok elképzelni xD
Az a nagy szőrme kabát o_o Mint egy pásztor, aki Chubakkáról szedte le bundáját és abból készített subát xD És hozzá az a zöld szemöldööök xD Komolyan, mindjárt sírok xDD
Ezután GD csodálatosan megalkotott fekete-fehér rúzsozása nyűgözött le

És a végére azok a szörnyecskék? Olyan, mint valami busójárás xDDD (először pásztor suba, most meg busó járás xD )
És egy kis káme-hámee sem maradhatott ki GD prezentálásában :3 Még szerencse, hogy az édes kis busó szörnyecskéket nem ijesztette el vele ^ω^

És mikor már kezdenék megnyugodni, hogy több sokk már nem érhet, már csak megy a party (ez a rész amúgy tetszik ^^) Jön az utolsó kép kegyelemdöfésként o_o Mi az a rusnya korona izé GD fejééén? ? ? (>_<) ( ez nem hangos könyv, de jelezném, hogy a kérdés minden egyes szavát alaposan megnyomva tettem fel a kérdést^^) Persze a többiek fején is ott virít egy hasonlóan csodásan kivitelezett királyi fejdísz, de azt már nem mutatják közelről, ezzel kímélve meg a nézők látóidegeit a végső megsemmisüléstől (elvégre még szükségük lesz rá a későbbi Big Bang megjelenések során is)

Valamint a látóidegek védelmét (is) szolgálhatta benne Daesung és Taeyang felsőteste, meg a gyönyörű szemeik, amiket párszor egész közelről is csodálhatunk *q*

Na kiadtam magamból xD Azért kérlek, próbáljatok meg fájdalommentesen meglincselni ^^" Tudom, ezek után hiába is próbálom mentségként felhozni, hogy de én valójában szeretem Big Banget, csak ezzel az MV-vel nálam nem arattak elsöprő sikert ^^"

A végére azért beteszem a magyar feliratos verzióját, már ha van olyan, aki tud a feliratra is koncentrálni a látványtól xD Nekem csak 3. megnézésre sikerült xD




És most megy, és igyekszik egy biztonságos búvóhelyet keresni...

2 megjegyzés:

  1. Most pedig legyél rám naaagyon büszke, mert eszembe jutott, hogy volt ez a bejegyzésed is, úgyhogy visszajöttem ééés... *dobpergés* ...nem csak hogy elolvastam, hanem megnéztem az MV-t is!
    Hát, first of all, azt hiszem, nekem ennyi kpop mára elég volt, ez kicsit betette most a kiskaput. xD Ez már nagyon nem az én világom.

    Ismered az LMFAO-t? Tudod, Everyday I'm shuffelin~ Bár, várj, nem pont a Big Bangnek van remixük még is pont ebből a számokból? *rákeres* Dehogynem~ Na, szóval, szerintem, ez egyértelműen és konkrétan az ő irányvonaluk. Egyrészt, ez a szám dallamra is nagyon hajaz a Party Rock Anthemre, másrészt pedig, ha láttál már LMFAO klipet (boldog ember vagy, ha nem -.-"), azok is ugyanilyen elborult szörnyűségek. xD

    Amúgy, nézd a jó oldalát, a Big Bangben legalább a srácok szépek. ^^ Daesung - aki ezek szerint nem GD, mint ahogy elsőre gondoltam -, hát hujujujjj~~~
    Mondjuk, nekem, a gázálarcosokon kívül, nagy bajom a klippel és a srácok kinézetével nincs; végtére is visual keivel kezdtem, vagy mi a fene. :'D Nekem inkább a zene volt, ami nagyon nem. ^^"

    VálaszTörlés
  2. Naaaagyon büszke vagyok :DDD

    Persze, ismerem a LMFAQ-t és szertem is az Everyday I'm shuffelin~ -t :D Bár szerintem ez az egyetlen szám, amit ismerek tőlük xD

    Nekem nem szokott gondom lenni a kinézettel, de ez vmi szörnyű szerintem xD A zene viszont nekem nagyon bejön *w*

    VálaszTörlés