2012. márc. 17.

Unbreakable ♪♪♪~

Yo~

Van egy új együttes, akiknek a zenéje szerelem volt első hallásra és az MV is nagyon tetszett. Ők a B.A.P és a Warrior volt az MV, amivel egyből le is vett a szöszke csapat a lá
bamról :) Bár először meresztgettem a szememet, hogy mind a 6 tag szőke, de jól áll nekik ♥
(Ayaka sosem tudja megkülönböztetni a kpop előadókat, és mikor írtam neki LINE-on, hogy a B.A.P minden tagja szőke a reakciója:

imádom xD)

És nem csak a zenéjükért vagyok oda, hanem a srácokért is ♥ Néztem velük műsorokat és nem kellett sok, hogy ne csak a zenéjükkel fogjanak meg :) Iszonyat kis idióták, rengeteget nevetek rajtuk (^∇^)

Nem rég volt szerencsém magyar felirattal is az Unbreakable című számukhoz, és imádom a szövegét. ♥ A bandára vonatkozik, de azt hiszem mindenki saját magára is tudja fordítani :)
Én legalábbis biztosan. Mikor azt a részt éneklik, hogy
"Kezdetben, mikor mindenki azt mondta, hogy megbukunk, Összeszorítottuk a szánkat és kihegyeztük a szárnyainkat" eszembe jutott, hogy mikor elkezdtem japánul tanulni, akkor valaki, akit a barátnőmnek hittem azt mondta, hogy sosem fogom tudni megtanulni. Nagyon rosszul esett... És most itt vagyok egy N3-as nyelvvizsgával :) Mert nem foglalkoztam vele és nem adtam fel. És erről szól ez a dal is, így már nem csak azért szeretem, mert jól hangzik, hanem mert a szövege miatt is hozzám nőtt ^^

És akkor az Unbreakbale magyar felirattal (ノ´∀`)ノ♪


bai bai~☆

2 megjegyzés:

  1. Mármint Ayaka az együtteseket nem tudja megkülönböztetni egymástól, vagy a srácokat az együtteseken belül?

    <3
    A számot pedig meghallgattam-megnéztem. ^^

    VálaszTörlés
  2. A srácokat, meg az együtteseket sem nagyon xD
    Azért is akadt ki azon, hogy mindenki szőke, mert még nehezebb megkülönböztetni őket ^^ Mondjuk az egyik műsorban mondták, hogy már velük is előfordult, hogy összekeverték egymást xDDD

    Remélem tetszett :)

    VálaszTörlés