2012. márc. 15.

sütizés~☆


Yooo~

Egyik szerdán Valennel találkoztunk :)
Én mamánál voltam, így a Széchenyiben találkoztunk és együtt sétáltunk be a központba. Először betértünk egy üzletbe Valen egyik barátnőjének szülinapi ajándékot nézni (⌒ω⌒)
Végig néztünk mindent és a plüss cuncogatást sem hagyhattam ki (>ω<) ♥ Hiába, az nekem kötelező~ (*ω*)
Végül megtaláltuk a megfelelő ajándékot is :)

Valen indítványozására az új Jakóba ültünk be. Mindketten választottunk egy szimpatikus sütikét majd letelepedtünk az egyik asztalhoz, ahol végig csodáltam Valen gyönyörűséges új szerzeményeit *-* Jin új CD-i és egy magazin voltak ezek, és a Jin eszméletlen jól néz ki a képeken, a nyakfétisem erősen próbált is volna kitörni, de vissza fogtam magamat, elvégre is nyilvános helyen voltunk :'D

Kb 2-3 órán át ücsörögtünk és persze végig be nem állt a szánk, beszélgettünk mindenféléről. Nagyon szeretek Valennel beszélgetni ♥

Végül visszasétáltunk együtt a Széchenyibe és ott váltunk el :)
Rövid délután volt, de jó volt~~

bai bai~☆



2 megjegyzés:

  1. Na, ezt pl. már olvastam, csak időrendben akartam kommentelni. ^^"

    Azt kapd ki, hogy Krisztának még mindig nem adtam oda az ajándékát. x'DDD Megígértem neki, hogy sütök sütit a szülinapjára és majd azzal kapja meg, aztán még nem volt rá eddig időm/alkalmam. De, végül is, még csak két hónapos késésben vagyok, én tőlük valamikor októberben kaptam ajándékot a júniusi szülinapomra. :'D

    Én is nagyon szeretek veled beszélgetni. ♥ Néha jó, ha úgy találkozunk, hogy nincs a közelben TV/laptop, hogy a fanolás elvonja a figyelmünket. xD Nem mintha azt nem szeretnék. ^^

    VálaszTörlés
  2. Majd Karácsonyra megkapja xDDD

    A fanságunk nem hagyja elnyomni nagyon magát, ha TV/laptop van a közelben :'D De a lényeg, hogy mindig jól érezzük magunkat ♥

    VálaszTörlés