2012. márc. 2.

Japán nyelvvizsga~☆


Yo~~~

Most kicsit ugrok az időben, és a jelenre váltok, mert ezt meg kell osztanom *w*

Ma megérkezett a japán N3-as szintű nyelvizzsgáááááááááááám~
\(^◇^)/


Alig hiszem el még mindig, hogy tényleg sikerült ^^ Nem én választottam ki a szintet, én eggyel alacsonyabbat választottam volna, így nagyon izgultam ^^ De sikerüüült (^◇^)

A vizsga még december 4.-én volt, a Corvinus Egyetemen. Eredetileg a Károlin lett volna, de a sok jelentkező miatt a vizsgázók egy része átkerült a Corvinusra, köztük én is ^^
Mivel a világ minden részén ezen a napon írják az összes szintből a vizsgát, elég hosszadalmas mire megkapjuk az eredményt ^^
Összesen 5 szint van, az N1 a legmagasabb, az N5 pedig a legalacsonyabb szint. Én most az N3-as nyelvvizsgát tettem le, ami olyan középfoknak felel meg :)

És íme a csodás bizonyítványom:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése