2012. márc. 1.

이홍기생일축하합니다~♥



Mivel Koreában már péntek van,
Nagyon-nagyon-nagyon Boldog Születésnapot Lee HongKinak ! ! ! !

\(^◇^)/

Imádom ezt a srácot ♥

Imádom, hogy egy igazi idióta, akinek mindig vmi bolondságon jár az esze ♥ Ezzel mosolyt csalva az én arcomra is, vagy éppen kiváltva hogy a földön fetrengjek a röhögéstől ♥
Imádom, hogy idióta fotókat készít magáról, amiket előszeretettel oszt meg twitteren a nagyvilággal ♥
Imádom, ahogy énekel ♥ Szerintem gyönyörű hangja van és mindig ugyan olyan átéléssel adja elő a számaikat, legyen az az első alkalom vagy már a 100. ♥
Imádom, hogy amilyen kis idióta általában, ugyan olyan komolysággal és átéléssel énekli még a legszomorúbb számot is ♥
Imádom az FT Island számokat ♥ Általában véve a gyors, pörgős számokat szeretem, de ők az első együttes, akiknek az összes lassú számát is szeretem és bármikor szívesen meghallgatom ♥
Persze a srácokért is oda vagyok ♥FT Island♥

Imádom HongKit színészként is ♥ Együtt tudok vele nevetni és sírni is ♥
Az első szerepe, amiben láttam az a You're Beautiful Jeremy-je volt ♥
Imádtam benne a szőke fejét, hogy ott is pont olyan lökött karaktert alakított, mint amilyen az életben is ♥ De Jeremy karaktere sem csak egyszerűen lökött, mellette tele van érzésekkel és a barátai a legfontosabbak a számára ♥ És Jolie, a kutyája ♥ A legönzetlenebb karakter a sorozatban ♥

Imádom a japánját is ♥ A kiejtése eszméletlen aranyos, a Muscle Girl-ben végig jókat mosolyogtam rajta♥ Valamint, hogy nem használ kanjikat amikor twitteren japánul ír ^^♥

Imádom ahogy örülni tud, hogy mindig felvidítja a többi tagot is és bele viszi őket minden hülyeségbe, hogy képes bele huppani a bevásárló kocsiba egy zsúfolt áruházban, és vezényelni, hogy merre menjenek ♥
És még sorolhatnám, de egyszerűen úgy imádom, ahogy van ♥

Boldog Születésnapooooot~~~! ! !
생일축하합니다~~~! ! !

Maradj mindig ilyen vidám, érd el a céljaid és légy nagyon-nagyon boldog! ! ! ♥

(és kérlek ne üssön el többször az autó egy MV-ben se, mert itt zokogtam a laptop előtt ^^)

사랑해

by Primadonna~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése