2012. márc. 7.

Szilvszter ~ NS-NG☆


Yoo~

Szinte hihetetlen, de elértem az utolsó 2011-es bejegyzésemhez ( ´▽`)/
Ugyanis ezzel a szilveszteri beszámolóval végre a bejegyzéseim is átlépnek 2012-be. Igen, teljesen időben, így március elején ^^"

A szilvesztert fent Budapesten, NipponShoxx-NipponGroove partyn töltöttem főként Adrival, Lanával és Nekoval ♥
Úgy volt, hogy a többiek is jönnek, de végül még sem tudtak :( Na majd legközelebb :)

Kora délután neki fogtam készülődni, hogy elérjem a buszt, amivel megbeszéltük Adrival, hogy megyünk.
Mikor kész lettem egy (szerintem) helyes kis masni csücsült a fejemen (●´∀`●)


A pesti buszig még volt majd nem egy óránk, így addig Adrival beültünk a váróba és elfogyasztottunk bemelegítésnek egy fincsi alma bor megnevezésű italkát~
És ez idő alatt ketten is úgy gondolták, hogy mi vagyunk az ideális személyek, akik a mosdó helyéről felvilágosítást tudnak adni, pedig ültek még rajtunk kívül páran a váróban, de hát mi voltunk a legszimpatikusabbak ( ´▽`)/

A buszon felfelé jól elvoltunk, a legfőbb problémánkat az okozta, hogy a másik két alma bort nem tudtuk kinyitni, mert azok már nem dobozosak, hanem üvegesek voltak, viszont nem volt nálunk sörbontó ^^ Azért valahogy csak felértünk így is, miközben szinte egész úton kpop-ot hallgattunk előkészítve az éjszakát ♪

Fent megérkezve Lana várt minket a Népligetben, majd egyszer csak elsötétült a kép, mert vki hátulról befogta a szememet. Neko volt aaaaz! ! ! *w* Már megint Ő volt az én kis meglepetésem ♥ Úgy alakult, hogy még is eltudott jönni, még ha csak éjfélig maradhatott is ^^

A négy fős kis csapatunk így útnak indult a buli helyszíne felé, ami a Kék Yuk volt.
A metróra várva még mindig azon szenvedtünk, hogy nem sikerül kibontani azt a fránya alma bort (azért vodka-narancsunk is volt), de végül az egyik várakozó srác kinyitotta nekünk egy nagy, a falból kiálló kerek fa-izén, miután Lanának ugyan ezen kísérlete sikertelennek bizonyult xD Addigra már felrázódott persze rendesen, így a srác és a padló is kapott belőle egy keveset ^^

A metrózás viccesen telt, végig hangosan röhögtünk, feltételezem a többi utas határtalan örömére, amit még tetézhetett az, amikor a fújtuk a Hello Kitty-s szilveszteri kis trombitáinkat, amiket Mariannától kaptam, hogy vigyem el :D A lányok nagyon élvezték xD Azért sokan kedvesen mosolyogtak ránk ^^ Végül is szilveszter volt :)
Lana az övét sikeresen annyira tele fújta nyállal is, hogy kilyukadt, így eltulajdonítottam tőle, és az ölemben lévő táskám pántjára tekertem fel, de Lana még így sem mondott le róla, és Nekon keresztül feküdve fújta az ölemből a trombitát xD

Már a Westend közelében voltunk mikor össze találkoztunk számomra ismeretlenekkel, de Lana és Neko ismerte őket, így együtt mentünk tovább egy kocsma felé, amivel csak annyi volt a cél, hogy a mosdóban Neko berakja a kontaktlencséit. Míg ez a művelet zajlott, mi Lanával és Adrival kint maradtunk, és folytattuk hülyüléses-röhögéses tevékenységünket (●´∀`●)



Játék a trombitával~

Ezután a Westendhez is eljutottunk, ami mellett, ugyan nem tudom milyen céllal, de időztünk egy kicsit. A Westend oldalában van egy kis kiálló lapos valami, amit mi Lanával kineveztünk színpadnak és felállva rá neki álltunk énekelve táncolni az I'm the Best-et x'D

Végül tovább indultunk, egy buszra is felszálltunk, ami már a Kék Yuk közelében tett le minket, csak egy kis séta volt addig. Ez idő alatt próbáltuk a még meglévő vodka-narancsunkat is elfogyasztani, mert hogy ugye nem lehet bevinni.
A buszmegállótól ugorjunk oda, hogy megérkeztünk a Kék Yukhoz ^^
A vodka-narancsból még mindig volt, így végül az 1 literes ásványvizes üveget, amiben volt a dekoltázsomba rejtettem, remélve hogy azt már csak nem ellenőrzik le, meg a kabátban amúgy se annyira feltűnő és még ott a sál is. ^^ Megyünk be, bizti boy kérdi, bele nézhet-e a táskámba. Ohh, mondom tessék csak (●´∀`●)

Így sikeresen bejutva először lepakoltunk a ruhatárba, majd kezdődhetett a party~~~ ♪

Táncoltunk sokat, bár mivel ugye félig NS volt, a rock számoknál én annyira nem aktívkodtam, viszont egy percre sem unatkoztam. Lacikával is összetalálkoztam, aki mutatja, hogy talált egy SS501-es kitűzőt, de ő nem is szereti a kpop-ot. Persze mondtam, hogy akkor nekem is adhatja. Ő meg kapott az alkalmon és elkezdte húzni az agyam, amiből végül az lett, hogy sikeresen eltulajdonítottam a mobilját váltságdíjként, így már hamarosan azért ment a küzdelem xD Végül mindenki megkapta amit szeretett volna :D
Készítettünk pár képet is ^^


Később Lana ismerőseihez keveredtünk oda, akikkel volt egy japán srác is, így egy kicsit a japán tudásomat is használhattam (^ω^)
De egy kínai srácot is megörvendeztettem vele, mert mikor megkérdeztem Lana kedvéért, hogy japán-e, leültetett maga mellé, hogy beszélgessünk xD Kissé törte a magyart, de azért elkommunikálgattunk :'D A kínai szókincsem kimerül két szóban, de már ettől is rendkívül boldog volt, majd mikor kiderült hogy a kanjikkal is jó kapcsolatot ápolok, felcsillant a szeme, előkapta a mobilját és bele írt egy kanjit, majd én megmondtam mit jelent. Ezt a játékot rendkívüli módon élvezte, de egyszer csak Lana vált ki a tömegből és ragadott magával táncolni, így vége szakadt ^^

Köszöntöttük az új évet is visszaszámlálással, jól körbe ölelgettük egymást és szerettük volna Neko-t is, de nem találtuk .__.
Majd kimentem, hogy anyát is felhívjam :) ♥
Lana és Adri is ki jött velem. Épp a mobilomat bűvöltem amikor a Vörös Yukból egy srác ott termet, és Lanát meg engem egyszerre kezdett ölelgetni, amiből próbáltunk volna szabadulni, a srác meg kicsit instabil volt, így az lett a vége, hogy elvágódtunk, mint egy zsák krumpli xDDD
Azért csak sikerült Okaachant felhívni és boldog újévet kívánni neki :)
Majd vissza mentünk a buliba, és a srác úgy döntött ő is velünk tart, de gyorsan fel is szívódott szerencsére xD
Az éjszaka további része főként tánccal telt :)

Adri már csak lájtosan táncikál a party vége felé~
Erre nem tudok mit mondani, egy Lana :D

Végül hajnali 4 körül elmentünk a ruhatárba a cuccainkért és szép lassan útnak indultunk haza felé. Először sikeresen az ellentétes irányba indultunk, de végül meglett a helyes buszmegálló is, csak előtte még bementünk egy éjjel-nappali boltba valami harapnivaló után nézni.
Én a zacskós kakaó imádatomnak hódolva azt vettem egy chipssel kiegészítve, amit útravalónak szántam. Lana már nem is emlékszem mit vett, de arra igen, hogy az eladó pasi annyira viccesnek találta, hogy az 5 ft visszajárómat meg is tartotta, és mikor próbáltam rávezeti, hogy az azért visszajáró ám, mert vissza jár, csak egy újabb vidám kacagás tört elő belőle xD Mondjuk egész idő alatt míg bent voltunk végig vigyorgott, mint a tejbe tök, szerintem tuti be volt szívva xD

A busz a Nyugati előtt tett le minket. Megnéztük, hogy vonatunk egy kb órával előbb jön, mint a busz, így az mellett döntöttünk. Megvártuk, míg Lana busza megérkezett, majd miután felszállt megvettük a vonatjegyeinket és szerencsére már bent állt a vonat, így feltudtunk szállni a jó melegbe :)
Hamarosan két olasz srác is beült mellénk a kabinba, így Adri beszélgetésbe elegyedett velük. Én az angol tudásommal inkább nem akartam villogni, így főként csak hallgattam őket :'D
Végül a tervezett hazáig való alvásból nem lett sok, majdnem végig beszélgettünk :)

Adri Szegedre ment haza, így Kecskemétre érve csak én szálltam le és jöttem haza a Csodaországi busszal :)

Nagyon jó szilveszter volt, rengeteget nevettünk, hülyültünk és táncoltunk a kedvenc zenéinkre ♪ ♥

バイバイ~ ☆

5 megjegyzés:

  1. Waaaaaaaa, de csini voltál/voltatok!!! *.* Amúgy hogy tudtál olyan nagy masnit készíteni a hajadból?? :O Én egyszer próbáltam, de nem volt valami stabil, nekem elég csúszós a hajam.... xD
    Neked nem jött szét?? :O

    VálaszTörlés
  2. Kösziiii~ :)
    Én YouTube-on találtam anno egy vidit, és arról néztem le ^^ Először csak a fejed búbjára kötöd fel, de úgy, hogy az utolsó hurkot nem húzod át, és az így kialakult gombócot ketté nyitod, bele tömködöd a maradék kilógó hajat, majd hullámcsattal rögzíted. (én hajlakkot is bevetettem, így szét sem csúszott ^^) Nem tudom mennyire voltam érthető ^^

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Teljesen érthető voltál! :D Amúgy én is YouTube-os videóról néztem, aztán úgy csináltam meg a masnit, de nekem ilyen kis nyamvadt lett. :D A fb-ra is kitettem a képeim közé. XD
    Bár szerintem neked több hajad van!! :D És nagyon ügyes vagy!! ^^

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm :3 igyekeztem megtenni, amit lehetett :D

    VálaszTörlés